Helt otrimmade/orakade kön

GoonerGöteborg

Ny medlem
Kön
Man
Hej!
Är det någon mer än jag som gillar stora vildvuxna kukbuskar? Har varken trimmat eller rakat min kuk på snart 5 år! Är lite trött på att allt ska va rakat nuförtiden, tycker det ser så vackert ut och perverst med orakade kön! Luktar extra gott när man suger kuk eller slickar fittan med :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hej!
Är det någon mer än jag som gillar stora vildvuxna kukbuskar? Har varken trimmat eller rakat min kuk på snart 5 år! Är lite trött på att allt ska va rakat nuförtiden, tycker det ser så vackert ut och perverst med orakade kön! Luktar extra gott när man suger kuk eller slickar fittan med :)
Jag håller med dig! Men kanske inte hur vildvuxet som helst. Gärna ansat, men hår på könet hör till mogna män och kvinnor. Helt slätrakat är för barn som ännu inte nått puberteten.
Sen kan jag inte sticka under stolen med att en slätrakad fitta kan vara oerhört vacker. (Så har jag inte trampat någon på tårna denna gång, hoppas jag).
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag håller med dig! Men kanske inte hur vildvuxet som helst. Gärna ansat, men hår på könet hör till mogna män och kvinnor. Helt slätrakat är för barn som ännu inte nått puberteten.
Sen kan jag inte sticka under stolen med att en slätrakad fitta kan vara oerhört vacker. (Så har jag inte trampat någon på tårna denna gång, hoppas jag).
Där håller jag med
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag håller med dig! Men kanske inte hur vildvuxet som helst. Gärna ansat, men hår på könet hör till mogna män och kvinnor. Helt slätrakat är för barn som ännu inte nått puberteten.
Sen kan jag inte sticka under stolen med att en slätrakad fitta kan vara oerhört vacker. (Så har jag inte trampat någon på tårna denna gång, hoppas jag).
Håller med. Gärna ansar. Men gärna rejäl snygg buske. Pungen får gärna vara rakad dock ifall man får suga och slicka på kulorna...
 

GoonerGöteborg

Ny medlem
Kön
Man
Aaa verkar vara många som gillar ansat. Min absoluta preferenser är en helt orörd buske, dvs varken trimmat eller ansat :) Älskar speciellt riktigt långa pubishår, hår på ballen och hår som sprider sig längst med innerlår ❤️
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Aaa verkar vara många som gillar ansat. Min absoluta preferenser är en helt orörd buske, dvs varken trimmat eller ansat :) Älskar speciellt riktigt långa pubishår, hår på ballen och hår som sprider sig längst med innerlår ❤️
Gillar du kvinnor som inte rakar armhålorna heller då?
 

GoonerGöteborg

Ny medlem
Kön
Man
Gillar du kvinnor som inte rakar armhålorna heller då?
Aaa älskar håriga armhålor på kvinnor! Tycker om att lukta i dem också, sååå hett o muskig feminin doft imo! Skönt att det har börjat bli mer accepterat med detta, speciellt där jag bor.

Tror den enda typen av kroppshår jag inte går igång på är kvinnor med synlig ansiktsbehåring (typ lite fjunigt över läppen), men det är en personlig preferens och tycker fortfarande folk får göra precis som de vill med sina kroppar.
 
Toppen