Hennes pappa kikade in

CovenantT

Medlem
Kön
Man
Detta var för några år sedan. Jag hade en stadig flickvän som bodde hon sina föräldrar. En dag så hade vi det mysig och jag låg och slickade henne som allra bäst när hennes far stack in huvudet och frågade vilken pizza vi skulle ha. Hon drog snabbt täcket över sig och han verkade faktiskt vänta på ett svar, trots att han måste ha sett, så vi hasblade ur oss första bästa pizza-sort vi kom på...
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
var med omnåt liknande när hon bodde hemma...vi knullade under täcket för vi hörde att det var spring utanför rummet.skulle precis till att gå när hennes pappa öppnade jag låg översst och låtsades sova i hennes famn...han pratade en lång stund och jag våga inte dra ur den för då hade det gått för mig...till slut stängde han och tjejen var livrädd att han fattat...hon berätta sen att han fått en utskällning av hennes mamma för att han aldrig knacka innan han gick in..vet inte om han fatta...han sa aldrig nåt om det iaf..lite kul eftråt var det..:)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Spontant måste jag säga att det är jävligt ohyfsat att bara slita upp dörren så där....hur trög får man bli som förälder?

Min pappa knackade på dörren en gång när jag och min dåvarande pojkvän höll på som bäst, VÄLDIGT högljutt och undrade försynt om vi kunde dämpa oss lite eftersom dom hade gäster.....:D
 

Ashenshugar

Ny medlem
Kön
Man
Spontant måste jag säga att det är jävligt ohyfsat att bara slita upp dörren så där....hur trög får man bli som förälder?

Min pappa knackade på dörren en gång när jag och min dåvarande pojkvän höll på som bäst, VÄLDIGT högljutt och undrade försynt om vi kunde dämpa oss lite eftersom dom hade gäster.....:D

Åhh varför kan man inte hitta flickor som dig vart jag bor :)
 

digdug

Ny medlem
Kön
Man
Spontant måste jag säga att det är jävligt ohyfsat att bara slita upp dörren så där....hur trög får man bli som förälder?

Hehe, tonåren, de tonåren... Fanns verkligen spektrat av föräldrar från de som hade stora ögon över att det kom ut en kille ur lilla lisas rum till de som nästan stod och tjuvlyssnade med glaset mot väggen. :D

Undrar hur man själv blir den dagen om man får tonårsungar i huset. Dels är man ju förstås orolig att ingenting dumt ska hända med ens lilla älskling, men så förstår man ju att de måste ut och göra sina egna misstag, och till sist så vill man ju att de ska ut och leka och våga leva livet. Nog inte så lätt alla gånger.
 

williamgarvin

Ny medlem
Kön
Man
Min första flickvän hade sitt flickrum precis intill köket, vi övade väldigt hårt på att vara tysta som ninjas o lyssnade på mkt musik. Vi låg o "spoonade" när dörren plötsligt öppnades o in kommer hennes farsa, morsa o brorsa. Vi var under täcket så jag försökte se ut som vi sov, tja vilade. Hon är en väldigt söt tjej o jag såg att hon helt ändrade färg till klarröd. Jag vet inte om det var försvar eller vad men hennes muff krampade ihop runt "mig" och jag var redan så jävla nära...
Fick en tokreflex o rammade in kuken djupt in i henne o sprutade järnet så jag nästan trodde det skulle spruta ut ur hennes öppna chockade mun. *jädrar* O försökte rädda upp situationen med att direkt gäspa o sträcka på mig o kunde inte låta bli att göra ett eller två långsamma efterjuck.
Har ingen aning om dom köpte det, men dom frågade om vi verkligen skulle ligga o sova hela dagen?
Och att vi missat lunchen...

Piiinigt...
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Min första flickvän hade sitt flickrum precis intill köket, vi övade väldigt hårt på att vara tysta som ninjas o lyssnade på mkt musik. Vi låg o "spoonade" när dörren plötsligt öppnades o in kommer hennes farsa, morsa o brorsa. Vi var under täcket så jag försökte se ut som vi sov, tja vilade. Hon är en väldigt söt tjej o jag såg att hon helt ändrade färg till klarröd. Jag vet inte om det var försvar eller vad men hennes muff krampade ihop runt "mig" och jag var redan så jävla nära...
Fick en tokreflex o rammade in kuken djupt in i henne o sprutade järnet så jag nästan trodde det skulle spruta ut ur hennes öppna chockade mun. *jädrar* O försökte rädda upp situationen med att direkt gäspa o sträcka på mig o kunde inte låta bli att göra ett eller två långsamma efterjuck.
Har ingen aning om dom köpte det, men dom frågade om vi verkligen skulle ligga o sova hela dagen?
Och att vi missat lunchen...

Piiinigt...

Piiinigt...men fy saaatan vad SEXIGT! Ungefär vid "rammade in kuken djupt in i henne o sprutade järnet" och "ett eller två långsamma efterjuck!" kunde jag inte hålla mig längre! Tack ;)
 
Toppen