heta spaupplevelser

johannezzz

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Har varit på spa ett par gånger och den där avklädda och softa atmosfären gjorde åtminstone mig lite småpilsk. Är jag ensam om det? Skulle gilla att läsa om era mest erotiska spa-ögonblick...

----j
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag var iväg med min tjej på ett spa. Vi tänkte börja med bastu och bubbelpool innan vi skulle få en varsin helkroppsmassage. Atmosfären var helt klart soft och avslappnande men jag blev också lite småpilsk... Vi var ensamma i poolen ute på terrassen och där smekte jag henne en stund innan hon tyckte det blev för jobbigt. Kuken hade inte lyckats hålla sig lugn vilket hon märkte och runkade mig en stund.
Vi tog vårt förnuft till fånga och slutade innan det gick överstyr. Vad jag inte visste var att man under massagen skulle vara naken med bara ett par tunnare badlakan över sig. Trots att jag försökte tänka på isberg, fotboll och andra avtändande saker så reste jag ett hyfsat tält mitt framför massösen. Hon sa inte något och jag försökte i möjligaste mån hålla kuken nere utan att göra något större väsen av det... Blev rätt pinsamt men mycket uppkåtande.
Tjejen fick ta emot laddningen när vi sedan kom hem. :)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Nä, jag har faktiskt inte sagt något egentligen... Jag antydde när vi träffades efteråt att jag var jäkligt kåt och hon skulle få en "behandling" när vi kom hem. :cool:
 
Toppen