Hetro som fantiserar om homo?

Aroma

Ny medlem
Kön
Man
:D
Jag har vid flera tillfällen fantiserat om att få känna, runka och framförallt suga en annan mans [maroon]kuk[/maroon]!
Jag har ingen uppfattning om det här är vanligt att hetro killar känner, men det vore intressant att få veta!
Jag tänker såhär: Ingen annan kan ju veta bättre hur man tillfredställer en man, som en annan man! Eller har jag fel?
Jag har INTE fantasier om att bli tagen eller ta en man i stjärten utan det handlar uteslutande om att få "hålla på" med en anna kuk... Jag minns att mina vänner i unga dagar tyckte att jag var "snoppfixerad" för det var alltid JAG som var den som tog initiativ när vi höll på med homo-lekar och det var alltid jag som vill mest.. Men ser man tillbaks på mitt vuxna liv så har jag aldrig haft en riktig homo-relation utan enbart hetro, och inte FÅ heller.. Jag har säkert utan överdrift älskat med ca 200 kvinnor, har tappat räkning för länge sedan. Detta säger jag inte för att skryta utan enbart för att påvisa att mitt beteende tydligt har varit hetro. Jag älskar kvinnor!
Vad säger ni andra? Både män och kvinnor får gärna svara!
:D
 

somboy

Ny medlem
Kön
Man
sexualitet bestäms av vad man tänder på. om du tänder på killar och tjejer är du bisexuell.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Den finns redan en tråd om detta, där du kan hitta många bra inlägg.
Kan bara säga en sak - du är knappast ensam!

Gå in på Onanera > Allmänt > Gay Fantasier Som Hetro?
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Du är INTE ensam!

Sen tycker ja ju att det inte e nån big deal att va bi bara man trivs med det. Det är en baggis att hitta likasinnade [:0]

Lycka till:)[/size=2]
 

bbboy

Medlem
Kön
Man
Fantiserar också ofta om att suga kuk, har faktiskt gjort det en gång, skulle gärna göra det igen, vill dock att det på något sätt ska komma mer naturligt än via kontaktannons.
 
Toppen