Hett vid matbordet.

Lyngan

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det här är min allra första novell, skriv gärna en åsikt. Både ris och ros :)


Det var lördag och vår tredje dejt, hemma hos mig.
Annika skulle komma vilken sekund som helst nu. Plötsligt ringde det på dörren, jag gick och öppnade och där stod hon,
i svart figursydd klänning och det blonda håret vilade på axlarna.
Vi satte oss vid bordet och började äta.
Vi åt och tittade varann djupt in i ögonen, vi ville båda gå hela vägen ikväll.

När det blev dags för efterrätt kunde jag inte hålla mig längre. Jag ställde mig bakom Annikas stol, svepte undan håret och kysste hennes nacke. Hon ryckte till lite. Jag fortsatte kyssa henne nerför nacken till axeln. Smekte med tungan upp till nacken igen. Jag hörde ett tyst stön.
Plötsligt ställde hon sig upp och gav mig en lång passionerad kyss, smekte med sina händer över min rygg.
Nädu, just nu är det jag som bestämmer. Tänkte jag och puttade undan stolen och hennes tallrik. Jag tog tag i hennes fasta lår och satte uppe henne på bordet. Jag letade med handen innanför hennes klänning och smekte henne försiktigt utanför trosorna. Hon flämtade till. Jag förde in andra handen innanför klänningen och drog av hennes trosor. Röda i spets.
Tog bort ena handen och fortsatte leka lite, känna. Nästan allt var bortrakat. jag smekte lätt med fingrarna längs med jumskarna, över venusberget, inte på. Annika började andas fortare. Jag förde in handen mellan benen och smekte henne blygdläppar. Hon stönande högre och sa "Åh, ta mig här och nu!"
Jag bara hånlog och tänkte att än är det inte dags, fast min kuk hade blivit hård och längtade efter att frigöras.
Jag smekte utanför slidöppningen och kände hur dina fittsafter började sippra. Jag log. Med mitt våta finger började jag smeka hennes klitta.

Jag djupt in i hennes ögon. Dom glittrade och hon log. Hon lät det ena axelbandet glida ner för armen, sen läte hon det andra glida ner. Hennes röda spets bh blottades. När hon såg kåtheten i mina ögon skrattade hon tyst till och förde armarna bakom ryggen och knäppte upp bh'n. Jag flämtade till. De fasta brösten var helt blottade för min blick och jag ville smaka på dem.
Annika la en kupad hand över ena bröstet och började sakta smeka det. Hon lutade huvudet tillbaka för att njuta.
Min kuk ville fylla henne till fullo, men jag kunde fortfarande kontrollera mig.

Jag ställde mig på knä, särade på Annikas ben så att jag kunde se hela skönheten. Förde sakta in ett finger i slidan. Hon gav ifrån sig en överraskad flämtning. Lekte med tungan över och runt hennes klitta. Plötsligt kände jag ett bestämt tag om mitt hår. Annika tittade på mig och pressade in mitt ansikte om hennes sköte. Hennes dominanta handling eggade mig och jag började slicka vilt runt hennes klitta. Safterna rann, hon andades häftigt, och jag förde in ännu ett finger i slidan. Fingerknullade henne. Hon knep åt med låren. Jag frågade " Vill du ha ett finger till?" Hon flämtade fram ett ja. Nöjd med svaret förde jag in ännu ett finger och fingerknullade henne med ökande tempo. Jag kände hur hennes slidmuskler knep åt mina fingrar och hon kom i en högljudd och skön orgasm. Jag slickade upp fittsaften och kysste henne.

Nu kunde jag inte vänta längre. Jag ville ta henne. Fylla henne med min hårdhet. Jag knäppte upp mina byxor Nästan slet av dom, drog upp hennes klänning och tog ett stadigt tag om kuken och förde in den i Annika.
Först gick det mjukt och långsamt, men fort och överraskande ökade jag takten. Annika gnydde, hon ville ha mer. "hårdare" Bad hon. "din önskan är min lag" sa jag och stötte min kuk hårt och långt in i henne. Samtidigt stönande jag högt och inte långt efter kom jag, fyllde henne med min varma sperma.

Vi låg där på matbordet, andades ut, kysstes. Annika skrattade till.
"Det var en jävligt god efterrätt..."
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
jag tycker att du har skrivit en jättebra novell för att vara din första:oops:

Men du bad även om "ris".

Jag förstår inte vad du menar när du skriver att du smeker henne över venusberget, inte på?


Sedan undrar jag också om du verkligen är tjej?

Det betyder med andra ord att jag inte har så mycket ris att ge dig;)
 

Lyngan

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jodå, jag e tjej :oops:
E inte så "erfaren" bara
Jag skrev denna novell för ett tag sen så jag kan faktiskt inte svara på den frågan.
 

Lyngan

Ny medlem
Kön
Kvinna
Att jag skrev novellen ur en killes perspektiv var för att jag ville ha en utmaning, kanske därför du undrade om jag var tjej(?)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Att jag skrev novellen ur en killes perspektiv var för att jag ville ha en utmaning, kanske därför du undrade om jag var tjej(?)


Egentligen inte! Det finns tjejer som skriver ur en killes perspektiv, men det brukar märkas när det är en tjej som skriver.

Du lyckas "lura" mig till 110%:D
 

Lyngan

Ny medlem
Kön
Kvinna
Egentligen inte! Det finns tjejer som skriver ur en killes perspektiv, men det brukar märkas när det är en tjej som skriver.

Du lyckas "lura" mig till 110%:D

åh, det var ju trevligt att höra :oops:
 
Toppen