hett

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
jag sitter i bastun när du kommer in, inlindad i ett badlakan.Jag har en handuk i mitt knä, det är allt.
Du hälsar och jag är artig och hälsar tillbaka.Jag sitter på översta laven medans du väljer att sätta dig ett par rader ner.Plötsligt släpper du ditt badlakan och jag kan se dina bröst.Ett par vackra bröst.Under min handuk börjar det växa, men jag försöker stå emot.
Du frågar om jag har något emot om du bastar liggande.Nej svarar jag och du lägger dig med fötterna mot mig.Jag får full insynpå di kropp och min handuk verkar krympa till en tvättlapp.Där är vi ensamma i en bastu.En vacker kvinna med en fantastisk kropp och en man med ett angenämt problem.
*Jag ligger i vämen och njuter, små kikar på dig, blir nyfiken.
fantasin skenar iväg.
Jag särar lite på mina ben så du kan se ALLT.
När du särar på benen så jag jkan se allt börjar jag fundera om du är ute efter något?Vill hon att jag ska ta bort min handuk och blotta min kuk?Jag går på det och lyfter handduken i från knät.
jag rör vid den och den fjädrar tillbaka när jag trycker ner den.
*Pirrar i hela kroppen när jag ser din styva kuk..blir lite fnittrig.
Tittar på dig och ler.säger-kan du inte sätta dig brevid mig?
Visst kan jag det svarar jag och sätter mig på laven över den du ligger på.Berömmer dinrakning och din kropp i övrigt medans jag tar på mig själv.Ser hur fuktig du är melan benen vet inte om det beror på värmen eller kåthet.
*smeker mig lite försiktigt och tittar samtidigt på dig Känner hur kåt jag är..låter ett finger glida in djupt i mig med ett stön.
Rädd att någon ska komma in,men det gör det hela mer spännande.
Sätter mig upp..smeker din kuk ömt, märker att du vill ha mer.
När du lägger din hand på min kuk försvinner alla hämningar och rädslor för att någon ska komma på oss.böjer mig fram och kysser dig samtidigt som jag smeker dina bröst.nyper lätt i bröstvårtorna innan jag smeker mig ner mot din våta fitta.
*pressar mig mot dig ..hungrigt ..vill ha dig
känner hur dina fingrar glider in i mig.tar din hårda kuk och för in den i min mun..suger och slickar..njuter av att du pressar dig in i min mun..djupt.
långsamt ut coh in..smeker emellanåt.
Min kuk växerännu mer när du har den i din mun.känslan av din tunga på mitt ollon är fantastiskt, du kan nu smaka min försats.
Jag frågar om du vill ha min tunga mellan dina ben?
*jaaa stönar jag
din våta tunga slickar så skönt..suger din kuk samtidigt.
Hör ljud utanför..vi reser oss snabbt och täcker oss med handukarna.
In kommer ett ungt par.
Ett par i 20 års åldern, hon brunett, med vad det verkar små tuttar, han snaggad.båda skyler sig väl.
jag viskar och frågar om du vill vara kvar och fortsätta med åskådare eller vill du flytta dig?
Min kuk dunkar och behöver tas om hand igen.ettt arbete måste slutföras.
*Vi stannar..
Vi små smeker varandra under handukarna..kysser..tungorna leker ivrigt,
Det unga paret vet inte hur dom ska bete sig.
Ser hur tänd hennes kille blir..hon nyfiken.
Kan inte hålla emot,,drar av dig handuken och gränslar dig för in din kuk och stönar HÖGT.
När min kuk glider in i din våta fitta stönar jag också, jag suger in en bröstvårta i munnen medans du rider mig.
tjejen har smugit in sin han under hans badlakan, vi ser att hon runkar honom..jag kysser dig hårt när du rider min kuk.
*Vi tittar på dom och ler.
kliver av dig och vill att du tar mig bakifrån.
Står en hink med vatten på golvet..du tar en skopa och häller över dig sedan över min rygg.Du tar din hand och smiskar till mig...hårt så att det svider till.
du smeker min fitta inna du tränger in ...skönt.
tjejen kommer ner till oss..ställer sig på alla 4 mot mig och hennes kille är inte sen att följa.jag njutar av att se henne framför mig..ser hur hon tittar på mina gungande bröst.
Han ställer sig bakom sin flickvän och gör som mig, smiskar henne på rumpan innan han sakta tränger in och hon avger ett sexigt stön.
samtidigt som jag knullar dig smeker jag dina bröst och tittar tjejen i ögonen.
En man i 60 årsåldern kommer in i bastun men ingen av oss reagerar, han står kvar och tittar på oss.jag säger till dig att jag inte har långt kvar så jag drar mig ur och börjar istället att slicka och tungknulla dig.
*Bryr mig inte om mannan låt han titta
lägger mig på rygg du har ditt huvud mellan dmina bn, när jag tittar uppser jag tjejen hon böjer sig ner och kysser mig..förvånad men besvarar hennes kyss.
mannen har satte sig högst upp så han kan se allt..han runkar försiktigt under sin handuk.
jag känner hur orgasmen närmar sig.
Jag frågar om du är beredd att komma så det svartnar..du svarar JA..så jag börjar suga på klitoris och för in 2 fingrar i dig smeker sskata runt ditt anus.
Jag förstår på din andhämtning att du är nära att komma.
Tjejen har börjat suga av sin kille och jag ser på honom att även han är nära.
För mannen har det blivit för mycket..han har redan kommit i sin handduk.
Du andas snabbare och snabbare medans min tunga cirklar runt din fitta.
*åhhhhhhh mmmmmm
Tar din kuk i munnen..suger och runkar dig,
tjejen gör detsamma på sin kille och det tänder dig att titta.. på hans kuk som glider ut och in i hennes mun.
ökar takten och känner hur din kropp spänner sig..du stönar högt.
Du fyller min mun och det rinner ner för min haka .
slickar ditt våta ollon och du rycker till vid min beröring..
tar bort din sats med min tunga.

mmmm en skön stund i bastun kan man säga;)
Detta är en liten novell..ett samarbete mellan mig och biggersmaller
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Fantastiskt skön novell! så sanslöst kåt av att läsa.. Tack! ;)

håller med, mer!

Men kolla gärna stavningen;)

-------------------------------------------------

så magistern klagar[}:)];)
får väl gå stavningskurs hos dig då??

Eller är det så illa att jag ska sluta skriva helt:sleep::(


magistern säger bara till att unga fröken ska kolla stavningen
vill du gå på kurs hos mig kan det lätt hända att det blir annat än
rättstavning.... men jag börjar gärna med att lära dig hur man gör det;)

sluta skriva ska du definitivt inte göra, det r en fröjd att följa dina tankar...
 
G

Guest

Gäst
Klart du skall fortsätta skriva - och gärna snart igen.......

Vet själv hur det är med tryckfelsnisse, när det bulta i kallingarna och den första försatsen visar sej....


Keep it up Skeda!! :)
 
Toppen