Himla skit!

lkpg16

Medlem
Kön
Man
Jag fruktar att min flickvän tänker göra slut med mig. Hon verkar så himla frånvarande. Hon var borta med vänner på festival i 10 dagar och kom hem i söndags. hon ringde min i lördag och var full för första ggn. redan då fick jag en klump i magen och har haft det sedan dess. idag skickade jag ett sms i stil med. Hejsan min kära hoppas allt är bra jag saknar dig. puss och kram. och hon skickar tillbaka: Hej min vänn! allt är bra vi hörs imorn. puss.

I vanliga fall hade hon skrivit någon mer
än vänn! och så hade hon sagt att hon saknade mig med eller något sånt. hon har vart på begravning idag vet ej om det är därför eller om jag är dum i huvudet!?

yeah!!
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
Kul att ni svarar något då!. nu är det gjort iaf. som jag fruktade. Har aldrig mått sämmre. tror jag ska ta livet av mig!

yeah!!
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Varför gjorde hon slut då?


With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
hon hade tänkt mkt sa hon och kommit fram till att hon tyckte jättemkt om mig fast inte på det rätta sättet. jag var mer en sådan som hon skulle kunna vara bästis med!

yeah!!
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Du är ung, det kommer fler.

Tjejer kommer och tjejer går, dina vänner består.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
det känns inte som jag någonsin kommer kunna ha ett förhållande så öppet och bra som detta!

yeah!!
 

Metal_

Ny medlem
Kön
Man
"det är bättre att ha älskat och förlorat, än att inte ha älskat alls"

vet inte riktigt hur det där hjälper, men det stämmer nog..
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Usch... Tycker synd om dig lkpg16, vet hur det känns... Som de andra skriver, det kommer fler tåg.. Otroligt svårt att tro på det nu, jag vet, men så är det... Ta väl hand om dig och tillåt dig själv att vara ledsen en tid nu!
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
tyvärr lund. första dagen var jag skitledsen och orkade inte göra annat än sörja. Men dagen efter orkade jag inte vara ledsen längre. så jag försöker att inte tänka på det. men det värsta är att vi kommer börja samma skola till hösten. så vi kommer ju ses nästan varje dag. och träffar hon en ny där lär det ju svida rejält. men men. får väll se hur det blir!

yeah!!
 
Toppen