Hissen

Red Rabbit

Medlem
Kön
Man
Hissen åkte sakta neråt, Tolv, elva, tio. Stop. En man kliver in - jag lägger knappt märke till honom, en nick. Hissen fortsätter neråt. Den ena våningen efter den andra. Jag kan ana hur mannen rör på sig bakom mig. Vi närmar oss bottenvåningen där jag ska kliva av. Så känner jag hur en hand greppar min kuk utanpå jeansen... jag tittar bak samtidigt som mannen trycker sig mot mig bakifrån... "Följ med en våning ner till." säger han. Jag vet inte om det är en fråga eller ett påstående. Min kuk sväller under jeansen. "Det duger som svar" ler han och sträcker sig med andra handen mot kontrollpanelen. Vrider i en nyckel och trycker på -1. Han smeker min kuk utanpå jeansen som hissen startar upp igen. "Såg väl att du var sugen", blinkar han. Jag kan känna hur hans kuk pekar rakt in i stjärtskåran på mina jeans. "Då är vi två" svarar jag och flämtar lite av hans kukmassage. Hissen stannar.

"Här får vi vara ifred" säger han och spärrar hissen med nyckeln. Jag sträcker min hand bakåt och får ner min hand i hans jeans - det är trångt, och jag känner hur han släpper upp sitt bälte och gylfen glider upp... "Nu kommer du åt bättre" stönar han när jag greppar och smeker hans svullna kuk vid roten och masserar hans pung. "Vilken härlig kuk", tänker jag då fingrarna glider över hans svullna ollon. Jag börjar runka honom långsamt samtidigt som han knäpper upp mina jeans och låter dom falla till hissgolvet.
Plötsligt står jag där helt näck - jag kan nästa höra ett leende när han märker att jag inte har några underkläder, "Perfekt" kan jag höra svagt bakifrån mellan de tunga andetagen. Han tar tag om min kuk och börjar runka den i långa långsamma drag. Jag vibrerar av kåthet och varje gång han drar ner handen till kukroten juckar jag bakåt och kan känna hur hans kuk trycker mot min stjärtskreva. Jag känna hur hans kuk blir våt av försats, fingrarna halkar över ollonet. "Nu är den alldeles lagom" säger jag, slutar runka och för toppen av hans kuk till precis rätt plats. Sakta börjar han trycka på, toppen trycks mot ändöppningen, vill in i mig. Jag böjer mig lite framåt med överkroppen och han håller emot med handen runt min midja. Först glider ollonet in och jag stönar till högt. Han drar nästan ut ollonet igen, lite retsamt. "Nu får du ta emot hela" visar han och jag håller emot med armarna mot hissväggen. Det känns så skönt när hela hans kuk glider in i mig. Hans lår daskar mot mina skinkor en gång. Sedan drar han långsamt och retsamt ut den igen. Och sen börjar han knulla mig bakifrån, långsamt, långsamt och sedan snabbare. Vi stönar båda högt för varje juck. Min egen kuk är våt och jag tar försatsen på mina fingrar och slickar i mig. Så stannar han upp. "Nu går det för mig" väser han. Jag vänder mig om och ställer mig framför honom på knä. Han runkar några gånger, stönar till, jag gapar och hans varma sats sprutar in i min mun och på mina läppar. Mmm. Jag slickar i mig det som kommit på läpparna och suger sedan hans kuk ren... mmm... så härligt. Jag tittar upp och ser hur han tittar på min svulla kuk... "Den där måste vi ju också ta hand om" säger han. Jag ler, "Tur att det finns trappor" för vi kan ju bli här ett tag...

Red Rabbit

Medlem
Kön
Man
Skrev om den lite. :)

EN SEN KVÄLL I HISSEN
Hissen åkte sakta neråt, Tolv, elva, tio. Stop. En man kliver in - jag lägger knappt märke till honom, en nick. Hissen fortsätter neråt. Den ena våningen efter den andra. Jag kan ana hur mannen rör på sig bakom mig. Vi närmar oss bottenvåningen där jag ska kliva av. Så känner jag hur en hand greppar min kuk utanpå jeansen... jag tittar bak samtidigt som mannen trycker sig mot mig bakifrån... "Följ med en våning ner till." säger han. Jag vet inte om det är en fråga eller ett påstående. Min kuk sväller under jeansen. "Det duger som svar" ler han och sträcker sig med andra handen mot kontrollpanelen. Vrider i en nyckel och trycker på -1. Han smeker min kuk utanpå jeansen som hissen startar upp igen. "Såg väl att du var sugen", blinkar han. Jag kan känna hur hans kuk pekar rakt in i stjärtskåran på mina jeans. "Då är vi två" svarar jag och flämtar lite av hans kukmassage.

Hissen stannar.

"Här får vi vara ifred" säger han och spärrar hissen med nyckeln. Jag sträcker min hand
bakåt och får ner min hand i hans jeans - det är trångt, och jag känner hur han släpper upp sitt bälte och gylfen glider upp... "Nu kommer du åt bättre" stönar han när jag greppar och smeker hans svullna kuk vid roten och masserar hans pung. "Vilken härlig kuk", tänker jag då fingrarna glider över hans väl markerade ollon. Jag börjar runka honom långsamt samtidigt som han knäpper upp mina jeans och låter dom falla till hissgolvet. Plötsligt står jag där helt näck - jag kan nästan höra ett leende när han märker att jag inte har några underkläder, "Perfekt" kan jag höra svagt mellan de tunga andetagen. Min hand glider upp och nerför hans lem. Han tar tag om min kuk och börjar runka den i långa långsamma drag. Jag vibrerar av kåthet och varje gång han drar ner handen till kukroten juckar jag bakåt och kan känna hur hans kuk trycker mot min stjärtskreva. Vi står där och runkar varandra en bra stund. Jag blir kåtare och kåtare och hans kuk är nu våt av försats - fingrarna halkar omkring över hans ollon och jag mjölkar hans kuk lite extra. Han stönar. "Vill du smaka" frågar han. "Mmm", svarar jag. Jag känner hur han formar handflatan till en skål vid sitt ollon. "Mjölka då", uppmanar han mig. Och jag mjölkar hans kuk, känner hur försatsen trycks ut. Några ögonblick senare är hans hand vid min mun och jag slickar i mig av hans kuksaft. "Mmm" stönar jag.

"Nu är den alldeles lagom" säger jag med kåtdarr på rösten, slutar runka och för toppen av hans kuk till precis rätt plats. "Knulla mig." stönar jag fram. Sakta börjar han trycka på, ollonet trycks mot ändöppningen, vill in i mig. Jag böjer mig lite framåt med överkroppen, glider isär lite med benen, och han håller emot med handen runt min midja. Först glider ollonet in och jag stönar till högt. Snabbt drar han nästan ut hela ollonet igen, lite retsamt. "Knulla mig nu" väser jag fram och som ett svar får jag en viskning "Nu får du ta emot hela" och jag håller emot med armarna mot hissväggen. Det känns så skönt när hela hans kuk glider in i mig. Hans lår daskar mot mina skinkor en gång. Sedan drar han långsamt och retsamt ut den igen. Och sen börjar han knulla mig bakifrån, långsamt, långsamt och sedan snabbare. Vi stönar båda högt för varje juck. Min egen kuk är våt och jag tar försatsen på mina fingrar och slickar i mig. Hans kuk glider in och ut, jag vill ha mer. Klämmer åt lite med låren och jag känner hur det går trögare. Han stönar men fortsätter knulla mig. Jag darrar vid varje knull... Så stannar han upp. "Nu går det för mig" väser han, "Vart vill du ta emot?". Som svar på hans fråga vänder jag mig om och ställer mig framför honom på knä. Jag tar tag om hans lem och runkar den några gånger. Han stönar högt, jag gapar och hans varma sats sprutar in i min mun och på mina läppar. Jag slickar i mig det som kommit på läpparna och suger sedan hans kuk ren... mmm. Mer. Mer. Jag tittar upp och ser hur han ser på min svullna kuk... "Den där måste vi ju också ta hand om" säger han. Jag ler, "Tur att det finns trappor"... för vi kan ju bli här ett tag..

Toppen