Historik.

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
En förödande kombination:<ul><li>Historik i webbläsaren</li><li>Förfest med ett dussin gäster</li><li>Någon som surfar in på tråden Storlek med bild</li></ul>
Jaja, bara le och glatt och proklamera att man inte har något att skämmas för. Dessutom borde ingen vara förvånade om de känner mig.
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
hahahahaha så bra :D
Det bästa är att du spelar lite öppnare efteråt om du tidigare varit lite avhållsam, så du inte tror du är någon internetpsykopat som lever annat liv på nätet haha :)

hehe
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
AJ aj den var snygg den har stängt av all min historik i webbläsaren använder Mozilla, kan vara ett tipps.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Apples webbläsare Safari har ett alternativ som heter "Privat surfning" precis under "Blockera popupfönster". Mycket praktiskt placerad, funkar fin fint om man faktiskt vill ha sin historik kvar men kanske vill surfa på internets bakgator obemärkt ett litet slag :).
 

Fleming

Ny medlem
Kön
Man
Finns ett program som heter "CCleaner" som tar hand om de flesta temp-filer. Rekommenderas varmt.
Mitt ex kom på mig när jag "porr"-surfade för några år sen, och jag som bara kollade på lite lättklädda teens och läste noveller för att vårt sex var heldött (förutom under hennes ägglossningar, om ens då). :(
 
Toppen