Hitta gömda sexleksaker

G

Guest

Gäst
Jag antar att många av oss i detta kåta forum har sexleksaker gömda i garderoben
eller på något finurligare ställe ;)

Även om sexleksakerna är gömda kan dom hittas av någon som man inte vill visa dom för.

Nu till det roliga :)Har ni hittat en gömd sexleksak hos någon nära.Det kan vara sambo,äkta hälft, mor, far, bror, syster, kompis...Ja vem som helst och hur reagerade ni på det ?

Jag har själv inte varit med om det men tror att jag skulle reagera med kåthet beroende på vilken som har gömt sexleksaken
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Inte hittat själv, men min mamma hittade min dildo i min garderob i somras när de hjälpte oss att flytta :oops:

Hon reagerade med att inte låtsas om var det var, själv började jag asgarva :D
 
G

Guest

Gäst
Inte hittat själv, men min mamma hittade min dildo i min garderob i somras när de hjälpte oss att flytta :oops:

Hon reagerade med att inte låtsas om var det var, själv började jag asgarva :D

Hade gärna varit flytthjälp där :) då hade jag haft ännu en fantasi att lägga till biblioteket;) tror jag lägger till den ändå :p
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Hittade min kusins dildo när ja skulle ha en bok. Hon blev lite generad men så saa ja att he e lugnt ja vet att di flesta har dildos så ingen panik. Till saken hör att hon är troende!
 
G

Guest

Gäst
Hittade en dildo hemma hos en tjejkompis. Hon hade krockat med bilen och bad mig gå hem till henne och lita efter hennes försäkringspapper då hon var långt bort från stan. Skulle leta i hennes skrivbordslådor som var placerade i sovrummet. Hann precis dra ut lådan medan hon sa där behöver du inte leta för där vet jag att de inte är. För sent, där låg den, mr rabbit alá sex and the city. Fortsatte prata som om inget hade hänt. Så jag tror inte hon ens fattade att jag dragit ut lådan.
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jag antar att många av oss i detta kåta forum har sexleksaker gömda i garderoben
eller på något finurligare ställe ;)

Även om sexleksakerna är gömda kan dom hittas av någon som man inte vill visa dom för.

Nu till det roliga :)Har ni hittat en gömd sexleksak hos någon nära.Det kan vara sambo,äkta hälft, mor, far, bror, syster, kompis...Ja vem som helst och hur reagerade ni på det ?

Jag har själv inte varit med om det men tror att jag skulle reagera med kåthet beroende på vilken som har gömt sexleksaken

Jag kom in i min rumskompis rum när hon var på semester... På golvet låg det en dammig buttplugg, det är väl det enda jag kan komma på...
Upptäckte för övrigt henne en gång med dildon i högsta hugg, men jag drog mig försiktigt tillbaka, hon såg ut att ha det så mysigt med sig själv...:)
 
G

Guest

Gäst
1. En rabbit hemma hos en tjejkompis. Vilket jag gillade ...
2. En buttplug hos en killkompis. Kändes mindre trevligt :)
 
N

Nuden(under 18 år)

Gäst
En dildo hos en äldre släkting. Vet dock inte riktigt vad han ska ha den till, om han nu inte tänder på att använda den på sig själv.
Den kanske var till för hans flickvän, för extra njutning under sexet ellet något i den stilen.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag och min sambo hittade många roliga leksaker i ett par kompisars sovrum när vi vaktade deras lägenhet när de var utomlands. Jag kan inte säga att jag råkade hitta dem utan snokade väl runt lite, hemsk som jag är. Jag är omåttligt nyfiken av mig och kunde helt enkelt inte hålla mig ifrån att kolla i nattduksbordslådan...

Många trevliga leksaker var det. Handbojor, olika dildos, en liten piska och lite annat... Det väckte många fantasier om vad de har för sig till liv.
 
Toppen