HJÄLP !!

Rune

Medlem
Kön
Man
Hej, denna tråd är mest inriktad till killar som har utfört en såkallad förhuds "förstoring". Alltså genom ett kirurgiskt ingrepp förstorat förhuden.
Jag har nämnligen fått en tid nu för operation, 2veckor dit. Börjar redan bli nervös. Nån som har gjort denna operation och kan förklara lite hur det känns vid själv bedövningen o efteråt o så.. Jag vet hur själva ingreppet kommer utföras men jag skulle gärna vilja höra lite respons på folk som gjort denna operation. Beskriv gärna hur det bliv efteråt också..
Tack på förhand
 

Rune

Medlem
Kön
Man
jahapp nu e d bara 3 dagar kvar o ingen stöttning har man fått... kom igen nu,, hjälp!!

___________
Stay hard!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Usch i morgon 25/02 så bär det av,, fy farao.. jag får väl stötta mig själv

___________
Stay hard!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Jahapp nu sittar man här med ett bandage runt kuken o den e bedövad o blå som en smurf, det gick bra.

___________
Stay hard!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Jag kan juh bara säga det att man får hålla sig borte från med än runkandet :p
Om du tänker dig att det sitter 3stygn på undersidan av förhuden vad händer då när man får stånd? jo huden vidgar sig o sträcker på sig.. Jag har vart med om en hel del smärta med detta tar nog priset... man får inte bli kåt :p
Nu har jag precis tagit bort bandaget,, bra svullet e d :D lika grov som lång nästan haha :D
Samt att hela roten är lila av alla bedövingssprutor... Återkommer senare med resultat. :D

___________
Stay hard!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Bånge e inte att tänka på.. Men det e lite svårt att itne tänka på sex nu när man inte få röra den,, nu har jag haft 4 dagar utan runk.. kanske blir nytt rekord detta.. Jaja,, om det är ngn som skall göra en likadan operation så har jag fakta o jag har även dokumenterat alltihopa med bilder..
Kanske inte så vackra men ändå :p

___________
Stay hard!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
hehe,, helt klart Black_Pearl,, Visst kan jag lägga upp några bilder inom en snar framtid men det e ingen vacker syn..

___________
Stay hard!
 
Toppen