hjäälp!

Slappast.

Ny medlem
Kön
Man
hej, Jag är en kille på 16 bastsom har ett jätteproblem.
Min tjej kan nästan inte röra min kuk efter lite kyssar och smek..!
Om hon skulle runka av mig skulle det ta 10 sekunder innan jag kommer om festligheterna är över..! Är detta ett vanligt problem bland killar i min ålder eller lider jag av "för tidig utlösning"??
Jag har oskulden kvar och vet inte ens om jag blir av med den p g a denna pinsamhet!
Snälla hjälp, blir det bättre efter första sexet osv??
 

ThatsLife

Medlem
Kön
Man
gör så här, vi säger att du ska träffa din tjej klockan 19.00, duscha då klockan 18 och dra en runk så du är nyss tömd när hon kommer. Det har jag hört att andra gjort för att bli av med kåtheten så att säga.
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
kan ju vara att du e väldigt spänd å nervös inför sex i sånna fall ta det lugt ta några djupa ande tag

yeah baby!
 

RunkandeKillen

Ny medlem
Kön
Man
Det löser sig. Jag var inte heller nån casanova i sängen på den tiden. Ibland spritte det iväg långt mycket tidigare än vad man hade hoppats på. Visst finns det en massa tips och trix på vad du kan göra för att bli av med 'problemet' men jag tycker att du bara ska köra på som vanligt. Dom första gångerna kommer det roliga vara över i samma sekund som dom börjar, men med tiden så ger det sig och du kommer knulla precis som vem som helst.

Om du är orolig för hur din tjej skulle reagera så ta ett snack med henne och förklara din situation? Det borde hon ha förståelse för.
 

Slappast.

Ny medlem
Kön
Man
ThatsLife: det har jag också hört att man kan göra! men blir inte bara satsen mindre på det sättet eller blir den lite mer försenad också?? Skulle man inte kunna runka typ 2 ggr om dan 7 dagar i veckan för att bli lite nerkyld?

I nuläget skulle hon aldrig ens få på mig kondomen, är det bättre att köra utan? Har hört att kondon sänker njutningen för mannen bastant, det borde också betyda att det blir försenad utlösning?

RunkandeKillen: "med tiden" Menar du då efter första eller kanske tjugonde samlaget??
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Runka av dig strax innan så är du inte så laddad när ni ska till. Det funkade bra för mig i början och efter några gånger gick det kalas utan detta.
 

ThatsLife

Medlem
Kön
Man
desto närmare desto bättre.. antar jag iaf.. har själv aldrig prövat att göra så. antagligen va ja lite okänslig i början.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Precis, ju närmare desto bättre. Är det för lång tid så är risken att du hinner kåta upp dig igen innan det är dags. I så fall är det samma visa igen.... ;)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Hmmm... Ifall du gör det innan utan att det förstör stämningen så är det nog okej men jag tror inte att det är en särskilt stor stämningshöjer om du under akten säger att du ska gå på dass. ;)

Originally posted by Slappast.

Men isåfall kan jag ju låtsas gå på toa när jag ska komma typ, sen fortsätta ;) :D
 

karlkarl88

Ny medlem
Kön
Man
jag va också i den situationen innan midsommar :p :p
efter många tips från mina polare....jag gjorde som någon skrev tidaigare....runkade innan....och några öl hjälper till bra också :)
det blev lyckat och hoppas det blir det för dig med GL & HF :p
 

Fetarn

Ny medlem
Kön
Man
MAN KAN TRÄNA!!..
nästa gång du runkar.. så när du känner att du håller på att komma.. sluta upp i nårra sekunder så upphetsningen lagt sej lite.. sen börja igen.. upprepa detta ett antal gånger.. gör om detta nårra gånger du runkar så lär du dej kontrolera orgasmen och känna bättre när du håller på o komma..

Lycka till!
 
Toppen