Hjälp att betala

hej jag har ett problem, jag har inget abonnemang för vill inte ha det men som jag förstår det så måste man ha det för att verifiera sitt konto på bodycontact. Är det någon som hade kunnat hjälpa mig göra en betalning på 10 kr för att verifiera mitt konto (jag kommer såklart skicka er pengarna). Eventuellt om någon vet hur man verifierar sitt konto på bodycontact utan att behöva ett abonnemang berätta jätte gärna!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Du har ju svarat på din fråga själv. Du vill inte ha något abonnemang, men måste ha det för att bli medlem på BC. Alltså, du kan inte bli medlem....
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
funkar body contact bra nuförtiden, nån som vet?
Jag vet att när jag har försökt att bli medlem så visar Google att det är en osäker sida och att man helst inte ska använda eller lämna sin epost adress eller kortuppgifter. Den skulle behöva uppdateras helt
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
funkar body contact bra nuförtiden, nån som vet?
Sökfunktionen dog för ett år sedan. Trafiken är inte krypterad. 98,2 % män.

Skaffa ett alternativt mejl-konto att använda där, kör med vpn och låt bli kontokortet så kanske det är någorlunda säkert.

För att svara TS: Med tanke på säkerheten och att man numera måste ha registrerade konton är det nog svårt att hitta någon som vill använda sitt abonnemang där. Tillräckligt osäkert att göra det för egen räkning... Men det är ju bara vad jag tror
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Sökfunktionen dog för ett år sedan. Trafiken är inte krypterad. 98,2 % män.

Skaffa ett alternativt mejl-konto att använda där, kör med vpn och låt bli kontokortet så kanske det är någorlunda säkert.

För att svara TS: Med tanke på säkerheten och att man numera måste ha registrerade konton är det nog svårt att hitta någon som vill använda sitt abonnemang där. Tillräckligt osäkert att göra det för egen räkning... Men det är ju bara vad jag tror
Jag har också trott att det är så som du skriver, känns osäkert också på något vis tycker jag
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Försökte med Tinder men där var det ingen som var intresserad av mig
Det kräver kanske lite jobb med profilen och bilderna. Vet ju inte hur du gjort, men ganska många män har ganska tunna profiler och halvslarviga bilder. En sak jag har hört av tjejer är att män som skriver om sin passion för fiske och har bilder på en gädda i profilen kommer långt ned i rankingen. Samma sak med de som har en bild som är tagen med en Iphone 3 i mörker.

Mysiga hemmakvällar på intresselistan verkar inte heller vara en hit om man söker någon under 75.

Nog med off-topic nu annars drar jag väl på mig en varning av någon nitisk moderat. Det var ju hjälp att betala som var ämnet.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Det kräver kanske lite jobb med profilen och bilderna. Vet ju inte hur du gjort, men ganska många män har ganska tunna profiler och halvslarviga bilder. En sak jag har hört av tjejer är att män som skriver om sin passion för fiske och har bilder på en gädda i profilen kommer långt ned i rankingen. Samma sak med de som har en bild som är tagen med en Iphone 3 i mörker.

Mysiga hemmakvällar på intresselistan verkar inte heller vara en hit om man söker någon under 75.

Nog med off-topic nu annars drar jag väl på mig en varning av någon nitisk moderat. Det var ju hjälp att betala som var ämnet.
Var noga och välarbetad
 
Toppen