Hjälp! [bor hemma, vågar inte beställa sexleksaker]

Jeeyn

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Hej! jag har ej tillgång till sexleksaker för att jag fortfarande bor hemma så jag vågar ej beställa hem för mina föräldrar kommer att se när den kommer på posten... vet ej någon affär där man kan köpa heller... någon som har nåt tips på hur jag ska göra för att få tag på dildos m.m eller tips på hur man göra egna av något hemma?
Tacksam för svar!
/ Jenny
 

Jumjum

Ny medlem
Kön
Man
Hej Jeeyn, jo visst kan du köpa dina sexleksaker utan att dina föräldrar ser det, du kan köpa dina leksakr på Tekniska-magasinet,,,exempelvis, och dom butikerna finns nästan i varje komun.
Ha de gott & må gott...*L*...
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hej! jag har ej tillgång till sexleksaker för att jag fortfarande bor hemma så jag vågar ej beställa hem för mina föräldrar kommer att se när den kommer på posten... vet ej någon affär där man kan köpa heller... någon som har nåt tips på hur jag ska göra för att få tag på dildos m.m eller tips på hur man göra egna av något hemma?
Tacksam för svar!
/ Jenny

Jag beställde ifrån lastbryggan i förra veckan och det är verkligen ett helt anonymt paket. Och på avin som kommer med posten så står det ju bara att du har ett paket att hämta och inte av vem det är.


Annars kan du som sagt kolla in ellos, de har en del tror jag och så kan du ju beställa något annat litet, typ strumpor eller nåt, om dina föräldrar undrar vad det är i paketet.

Jag känner verkligen igen mig i den den där känslan över att ha föräldrar som helst inte ska veta. Min mamma kom på mig med min dildo när jag var 16 och det var lite pinsamt...
 

mammsen

Medlem
Kön
Kvinna
Hej !!!
Finns inte Lustgården där du bor?Kanon butik.
Annars finns dom på nätet ,har du ingen vän som kan hjälpa dig så kan paketet levereras dit..lycka till
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
(gammal tråd, jag vet, men ändå...)
Jag vet att jag beställt och fått ett paket där det står avsändare typ "Inga Svensson" och så en adress bara. Man kan nog få diskret leverans om man vill. Det finns ju också en hel del att beställa från HM och alla andra klädkataloger, de har ett rätt bra utbud numera.:p
 

henkebenke

Medlem
Kön
Man
hade nog beställt via lastbryggan via postförskott, då får du bara en lapp hem att du ska hämta något med posten, men det står inte vad. Så då är det bara att hämta och vara glad :D
 
G

Guest

Gäst
äsch... klart du inte ska behöva va utan sexleksaker för att du bor hemma. Beställ från Lastbryggan.se. De skickar helt anonyma avier så även om dina föräldrar smygläser har de ingen aning om vad du beställt... bra va :)
 
G

Guest

Gäst
Hur gick det? Har du beställt?? Som sagt Lastbryggan kör med anonyma avier. Finns ett en enorm djungel av sexleksaker som bara väntar på att ta dej till himmelriket ... här på forumet kan du tips av både tjejer och killar
 

Busen80

Ny medlem
Kön
Man
Ja finns massa affärer å de allra flesta e mycket diskreta oxå. En väldigt diskret sajt e "sexliv.com" Står inte ens vart det e ifrån bara namnet på beställaren å en box adress. Annars e alltid frukt&GGrönsakerb ra. Gurka tex. Göra hemma ja on du har en lagomm lång och tjock pinne så kan du ju sandpappra den så den blir rund å fin i toppen å mjuk. Finns mer att göra ju men det e en enkel grej. Har själv gjort en spatel för smisk å en piska :) till det behövdes det bara lite läder :)
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
Äsch, ingen fara ju, bara beställ så får du ett papper hem så går du till posten och hämtar, det står inget som gör att nån kan se vad det är för en låda du dragit hem heller, och som min pojke sa henkebenke, lastbryggan är jättebra :D
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Ja finns massa affärer å de allra flesta e mycket diskreta oxå. En väldigt diskret sajt e "sexliv.com" Står inte ens vart det e ifrån bara namnet på beställaren å en box adress. Annars e alltid frukt&GGrönsakerb ra. Gurka tex. Göra hemma ja on du har en lagomm lång och tjock pinne så kan du ju sandpappra den så den blir rund å fin i toppen å mjuk. Finns mer att göra ju men det e en enkel grej. Har själv gjort en spatel för smisk å en piska :) till det behövdes det bara lite läder :)

mmm... bra sagt! Man ska aldrig överskatta de naturliga sexleksakerna, även om jag vet hur det känns att vilja ha sexleksaker och känna att man intve kan få tag på dem/använda dem utan risk att bli upptäckt (tack och lov för att inte bo hemma ibland alltså ;)) Själv skulle jag säga att jag tröttnade ganska fort på mina sexleksaker när jag väl fått dem, saker med annat användningsområde är ibland minst lika häftiga! Men det finns lite för många vassa kanter på schampooflaskor etc... [}:)]:D
 
Toppen