Hjälp, jag kan inte sluta!

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag har ett litet problem. Det är så att jag vid vissa tillfällen kan fästa mig väldigt mycket på att jag ska spruta för en tjej i cam. Och alla killar som nån gång försökt hitta en "camtjej". Ni vet ju att det i praktiken är...omöjligt. Problemet blir då att jag letar och letar, VÄLDIGT länge. Oftast så hittar man inte nån, och man får då lov att spruta för att det gått så lång tid.

Jag vet att ett alternativ kan vara att betala för det, men det vill jag verkligen inte göra. Jag vill spruta för en tjej som VILL se.

Jag kan säga att jag är just nu uppe i en sån period. Jag har onanerat sedan klockan: 13.00, och klockan är nu 16.35. Allltså, 3,5 timme. Jag kör med stopp & start -tekniken hela tiden. Det kommer iaf ut en positiv sak av dessa perioder. Mina sprut blir VÄLDIGT stora och orgasmen känns mäktig. Mycket sperma med andra ord.

Men jag vill ändå ha lite hjälp. Vad kan jajg göra åt saken?
 
W

WickedPussyCat - stängd på egen begäran

Gäst
Sant, ni är alltid ute efter nån tjej att ha "camsex" med, vilket är princip omöjligt.
Tyvärr...
varje gång jag chattar eller skriver på sånna här forum så skriver 20 killar tillbaka och "vill se en i cam"... de stora letandet efter en villig tjej, eller hur?

vet inte om de är ni killar som är "sluts" men de är så man känner sig...(förlåt :D)
jag skulle väldigt gärna visa mig i cam för en massa killar men gör de inte för att
1. Jag är väldigt upptagen
2. Skulle kännas konstigt efteråt

andra anledningar är att dom flesta tjejer INTE är bekväma med sina kroppar och känner att dom har en massa press på sig att se ut som modeller... en porrskådis med rakat kön och stora bröst!



Har sett att de är många tjejer som vill ha betalt för att ni ska få se dom i webcam... tycker de är ganska tragiskt...
men tyvärr är de nog de nog de snabbaste sättet att få se en tjej i webcam!


DÄREMOT kan jag säga att EN MASSA TJEJER vill se er killar i cam men inte visa sig själva [^]:oops::D
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
WickedPussyCat: Det är helt sant det du säger.
Du säger att många tjejer vill se killar i cam, men inte vill visa sig själva?
Vart har du hittat dem?[B)] Väldigt sällan jag stöter på såna tjejer. Jag har inga problem med att bara tjejen får se.
 

Kontact

Ny medlem
Kön
Man
Känner igen mig lite i det du säger, men mitt problem är att många av mina kvinnliga msn-kontakter är uppe sent och därför stannar jag uppe sent på nätterna och camar istället för att gå och lägga mig som jag borde.

Som svar på din fråga skulle säga: istället för att leta leta så ta det som det kommer, om nån tjej råkar vara innen när du ska onanera så fråga om hon vill se.
Är ingen inne lr ingen vill se så ta en runk för dig själv.
 
G

Guest

Gäst
Kan bara hålla med! jag tycker det är underbart att se...jag blir superkåt av det.
men...jag vill inte visa..orkar inte tänka på magar o fett valkar osv..*S*
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag kanske var lite otydlig i mitt inlägg.
Men jag vill bara förklara en sak nu.
Jag har inga problem med att visa, utan att få nåt tillbaka. Visar gärna mig för en tjej som bara vill titta och inte vill visa sig själv.
Tanken av att det sitter en tjej på andra sidan och tittar när jag runkar gör mig oerhört tänd.
Bara så att ni vet;)
 

kim_se

Medlem
Kön
Man
Kan väl känna att jag gärna bara blir sedd på men jättegärna att få se.. Älskar kvinnor i alla format och former.. För mig är själva grejjen att utelämna sig själv som är det tändande.. För mig kvittar det om det är en 200-kilos eller 50-kilos kvinna.. tanken på att de vill se och bli sedda är det som tänder mig mest..

Ärlighet vara längst.. ;)
 
W

WickedPussyCat - stängd på egen begäran

Gäst
WickedPussyCat: Det är helt sant det du säger.
Du säger att många tjejer vill se killar i cam, men inte vill visa sig själva?
Vart har du hittat dem?[B)] Väldigt sällan jag stöter på såna tjejer. Jag har inga problem med att bara tjejen får se.


Jag gillar att se tex. och jag är 100% säker på att jag inte är ensam ;)
De är såå många av mina tjejkompisar som gillar att se när killar onanerar:oops:
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Visst är det UNDERBART att veta att en tjej sitter o tittar på kuken när jag onnar... men om hon inte vill visa sig.... vad har jag för garantier att det verkligen är en tjej?????

Undrar hur ofta jag runkat för killar som utger sig för att vara tjejer...:oops:
Så kan det gå när jag har runkat väldigt länge och inte kan hålla mig längre... då tager man vad man haver..... då kollar man inte så noga....

Svara på detta tjejer...
Hur vet jag att det verkligen är en tjej som tittar på mig - om hon inte vill visa sig????

sug & smek
 

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
kan bara prata för mig själv, men jag älskar verkligen o sitta o titta på när någon rukar för mig på msn :)
men vill inte visa mig själv...
och jag e en tjej...jag lovar :)
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Som sagt, jag har inte fått tag på så många som gillar att se camrunk.
Jag har väl helt enkelt bara valt fel tjejer, VÄLDIGT många ggr[:0]
Men till er tjejer som är nyfikna på att se mig camrunka; ni kan ju skicka ett meddelande till mig. Så ska jag visa er;)
Förlåt admin om det vart lite kontaktannons i detta inlägg. Jag hoppas du har överseende med det.
Annars får du väl kasta ut mig bland vargarna[}:)]
 
G

Guest

Gäst
Jag förstår att tanken på att det kan vara en kille på andra sidan inte är så kul.
Nu visar ju jag gärna mig en snabbis..typ ansikte o så..vill bara inte blott lägga allt du vet...
så jag bevisar gärna att jag är tjeje..först :D
 
J

Joyrider

Gäst
Visst är det UNDERBART att veta att en tjej sitter o tittar på kuken när jag onnar... men om hon inte vill visa sig.... vad har jag för garantier att det verkligen är en tjej?????

Undrar hur ofta jag runkat för killar som utger sig för att vara tjejer...:oops:
Så kan det gå när jag har runkat väldigt länge och inte kan hålla mig längre... då tager man vad man haver..... då kollar man inte så noga....

Svara på detta tjejer...
Hur vet jag att det verkligen är en tjej som tittar på mig - om hon inte vill visa sig????

sug & smek


Webcambus
Du frågar helt enkelt en fråga (har jag gjort och kommit på flera som låtsas) som bara en kvinna kan svara på, t.ex vad använder du för trosskydd (exakt märke och typ), och skriver att "jag måste tyvärr få veta att du är tjej, tror du förstår mig". Hon får gå ut och titta helt enkelt om hon inte kan det själv, du kan kolla upp lite översiktligt vad som finns i en vanlig affär så att du är lite orienterad om de vanligaste märkena.
Det är inget angrepp på homos detta inlägg, men inte kul om man är hetero att onanera till en kille, jag tycker homos bör söka andra homos helt enkelt.
 

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Jag har också visat mig själv ett antal men utan att få något tillbaka. Men det är ok. Jag gillar att tänka på att det är en tjej som sitter och ser på min kuk när jag runkar. Även om det råkar vara en kille.
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jäklar nu sitter jag här igen. Jag kan inte sluta. Måste få spruta för en brud på cam, men det vill sig bara inte nu. Åh snälla jag exploderar snart!
 

Chill

Ny medlem
Kön
Man
Jag har heller inga problem med att visa utan att få se ;> Bara man får reda på att det är en tjej på andra sidan. Men inte så lätt att hitta tjejer som vill se heller tyvärr :p
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag sprutade alldeles nyss. Skönt var det. Tillslut fick jag ringa och onanera för en tjej, och jäklar vilken orgasm jag fick. Varade i typ 15 sek;)
 
Toppen