hjälp mig flickor!

stoft

Ny medlem
Kön
Man
jag smeker och gnider och pillar men inte fan är det skönt. Oftast slutar med att jag blir så torr och öm att det gör riktigt ont, så sitter man där, kåt och med en röd öm fitta.
Hur ska jag gå tillväga? Jag har aldrig haft en orgasm, även fast jag kunnat uppskatta sex, men i nuläget kommer jag antagligen inte få sex på rätt länge, så jag vill kunna tillfredställa mig själv istället. Men hur?
 

handy

Ny medlem
Kön
Man
Det här skrev du 4 timmar innan det här, använd honom

Handy:)


"jag har ett ganska nytt förhållande med en söt pojke som tyvärr inte har så mycket erfarenheter med sig av sex å sånt. han är väldigt blyg och så, satt han vågar typ inget. jag vill inte rusha honom heller, så jag brukar bara sitta bakom honom och runka av honom, men jag har börjat fundera över hur man kan variera detta (själva runkandet då). typ, hur snabbt/sakta man ska dra, eller om jag kan sitta och smeka ett tag först. och hur känsligt är egentligen ollonet för beröring?"
 
L

Lastbryggan

Gäst
Köp ett vattenbaserat glidmedel och hjälp dig själv på traven, det har dunstat när du blir naturligt fuktig. Sluta fundera så att det "låser" sig, slappna av och pilla på.


//Mats - Lastbryggan
 

stoft

Ny medlem
Kön
Man
handy: han är nog lite för blyg för det än är jag rädd, men det kommer nog inom en snar framtid... ;)
men liksom, innan vi kommer dit vill jag kunna ha lika skönt som han verkar ha.
 

handy

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by stoft

handy: han är nog lite för blyg för det än är jag rädd, men det kommer nog inom en snar framtid... ;)
men liksom, innan vi kommer dit vill jag kunna ha lika skönt som han verkar ha.

Okej, ett 100% tips, skaffa en mindre massageapparat, håll isär blygdläpparna med en hand, håll spetsen mot klittan till det går för dig, fungerar till 100%, du kan vara hur torr som helst, garanterat blöt när du är klar och redo för nästa:)
Hör av dig hur det gick

handy
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ha inte orgasm som mål utan bara ha det skönt. Ofta stressar man igenom bara för att få orgasm, då blir det inte skönt heller.
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Låter jobbigt! För mig otänkbart men ett stort problem för många. Tips??? Det finns många varianter.

Först undrar jag på vilket vis du uppskattar sexet i sig? Jag vet att uppskatta sex trots att det inte går för mig men det brukar jag välja själv. Det är alltid känsligt att fråga, borde nog inte men kan inte låta bli...om du har blivit utsatt för någon typ av övergrepp någon gång, det kan vara förträngt eller obearbetat (vill säga att jag själv blivit utsatt som liten men gått i år av terapi, därav min idag fullkomliga sexualitet med mig själv)

Fantasierna som gör dig kåt sitter ju i huvudet och det i sig sprider sig i hela kroppen. Jag blir inte våt bara för att jag är kåt men det brukar inte ta lång tid efter att ha börjat smeka och reta klittan mjukt och lätt. När jag använder oljor av olika slag så gör jag det för att det är en extra retning och det gör mig galen att känna hur oljan rinner utmed och längs hela fittan och dränker in klittan som står.

Det finns en stav som heter Rabbit Pearls....nånting. Den där som har klitorisretare och staven som är gjord av latexgummi, rör sig medans retaren vibrerar. Den ger 99 % orgams. Men först måste man ju bli våt och upphetsad. Som en skrev...tänk inte så mycket på det och faller lusten på så ta tid på dig.

Smek dina bröst, lär känna hela din kropp och vad den svarar på. Smek dig runt omkring fittan utan att ens beröra klitta eller läppar och reta dig till max. Använd en latexstav eller nåt och låt den vandra mjukt runtomkring fittan och njut för att sen låta den vidröra klittan mjukt och fast. En hård beröring kan verka direkt avtändande och om du vidrör exakt på klitoris där den är som känsligast. Jag brukar använda mig lite runt omkring och ofta är det ena sidan av klittan som är mest känslig, inte direkt på då avtar lusten och känslen.

Känn efter innan du försöker tvinga fram något. Det hörs som om du låst dig nåstans.

Cissi
 

stoft

Ny medlem
Kön
Man
gah.. har nu blivit upplyst om varför jag inte kan få orgasm - det är medicinen jag äter som sätter stopp för det [:(!]. har iallafall utvecklats en del, och har väldigt skönt ändå... alltid lika kul när man börjar rycka som värsta majonettdockan[:eek:)]
 

avalon

Medlem
Kön
Man
Jag har själv haft det problemet....jag brukar då tänka på något som är upphetsande....

hoppes det löser sig...
*kram* kate[/size=2][red][/red]:love:

Avalon
 
Toppen