Hjälp om Budapest!!!

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Vet inte om denna tråd hör hit, men vem ska jag annars fråga!? Jag behöver hjälp och det handlar om "snusk", så därför vänder jag mig hit :D
Vi ska till Budapest och jag skulle vilja ha lite tips om det finns ställen där kvinnor och män badar nakna, om det finns gemensamhets-bastu och om det finns någon strip- eller porrklubb där både kvinnor och män är välkomna som är seriös? Kan gärna vara en ren dans-stripklubb, men har hört om ställen i Tyskland där det spottades efter tjejer som kom dit och det vill jag inte råka ut för.
Tar gärna emot tips om ev. doggingplatser också :oops: och förstås om vad som helst andra seriösa tips också! Glöm inte skriva vad ställena heter och var de ligger om du kommer ihåg.
Tack och puss på förhand!
Hoppas detta blir en riktigt härlig resa, med mycket snusk blandat med seriösa kulturupplevelser
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hmmm, vill inte måla en viss filur på väggen, men jag har varit i Budapest ett par gånger. Det är en skitmysig stad, men sexdelen är nästan bara gangsters som utnyttjar tjejerna. Bedrövligt tyckte jag, men hoppas du hittar nåt bättre.

Bästa maten hittade man för några år sen en bit utanför stadskärnan -- där är bara svindyra och dåliga turistfällor. Ta tuben till utkanterna och försök hitta en geniun ungersk restaurang istället -- otroligt god mat. Gott öl också.
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Tack för tipsen! Kanske bättre att vara varnad och hellre bli glatt överaskad om det skulle vara så, än att bara bli besviken.
Ingen annan som har nåt att säga om Budapest???
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Ingen annan som har nåt att säga om Budapest???

Jag har MASSOR av gott att säga om Budapest - en underbar stad i ett underbart land, det bästa och gästvänligaste jag semestrat i!

Om det du främst frågar efter har jag dock inget att säga, eftersom vi "bara" har varit där på familjesemester...:)
 
Toppen