Hjälp

OGGY

Ny medlem
Kön
Man
Tjena jag är en kille på 16 år som har varit kär i en tjej nu i 4 år (vi har gått i samma klass i 4 år) snart ska vi börja gymnasiet och hon ska börja i samma klass!!! (Uberlycklig:D)
Under dom här fyra åren så har jag knappt vågat prata med henne, bara på msn och så men i verkligheten blir jag så generad så att jag inte får fram ett ord!!:unsure: behöver hjälp för att få kontakt med den här tjejen. Har ni nåt tips? Vad ska jag göra??!!

hjälp mig!!

ni kan gärna svara över msn också oggy14@hotmail.com
 

OGGY

Ny medlem
Kön
Man
Hur ska jag göra för att våga prata med tjejen då? blir röd som fan i ansiktet bara av att hon kollar på mig
 

natacha

Ny medlem
Kön
Man
Oggy, wow long time ago since I was 16;)

Hur som helst..vet att man är mer "rädd" när man är 16 år och lite ny på sex/kärleksområdet (är 24 år nu) men mitt bästa tips är att ta det lugnt och inte stressa sönder sig själv över en tjej/kille...

Nej, ska inte köra "det kommer fler tåg"-diskussionen, för du verkar ju helt nerkärad i den har tjejen;) Ok, vad du helt enkelt måste göra är att köra "inte-intresserad-av-dig-taktiken", ligga lite lågt och köra lite mentalträning, typ intala dig själv att hon "bara" är en tjej och att HON skall vara lycklig om hon får vara med en så snygg, sexig och cool kille som du...
Fortsätt prata på msn och öva upp ditt nya cool jag...ljug lite och överdriv lite om hur lugn du är....
Tjejer liksom killar gillar "att jaga lite" LOVE HURTS!

Om inte detta funkar så runka lite innan ni träffas, du lär vara mer avslappnad då;)

Stor kram och lycka till/ natacha

PS. skulle döda för att få vara 16 år igen;)vilken liten kåtis man var då...
 
Toppen