hjälp !

Kön
Man
Tack för intressant svar Rödluvan!

Ingen fara, jag tycker att det har med ämnet att göra.

Nu för tiden har utseendefixeringen även slagit till mot männen. Man får t ex inte ha stor mage eller synliga stora "tuttar", det stämmer ju inte in i bilden över idealmannen. Jag har en trimmad och snygg kropp för min ålder men jag kan tänka mig att de som inte har det kanske blir hämmade i sängen. Som kvinna får man nog försöka tänka på att vissa män kan känna sig mycket obekväma när de är nakna.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Hmmm, själv tycker jag att jag blivit mer nöjd med min på senare år. Nej, det var inte riktigt sant, jag har nog aldrig varit direkt missnöjd med min kropp utan helt enkelt accepterat den som den är. Om jag sen träffar någon som inte den duger åt så är ju inte han någon jag vill ha i alla fall.

MEN, jag har i alla fall fått ta emot nedsättande kommentarer om bröststorlek, bredd på höfter, storlek på magen osv osv och de känns, även om jag vet att det inte är något att ta åt sig av.

Den som jag hamnar i säng med, ja, det är ändå den personen jag valt att vara mycket intim med, och hans kropp älskar jag precis som den är, även om han själv tycker att han t.ex. har lite väl stor mage. Om jag vill att han ska tycka om min kropp för hur den ser ut, ja, då måste jag ju göra detsamma tillbaka.
 
Kön
Man
Jag misstänker att vi kommer från ämnet om vi går vidare med diskussionen Rödluvan.

Men jag måste bara få säga att fy f*n vad trist det är när folk klagar på t ex brösten eller rumpan.

Samma sak med kvinnors längd. Har ett färskt exempel där en kort tjej på jobbet fick höra att hon är "liten" och frågor om hennes längd hela tiden. Måste vara jobbigt att höra sånt.

Tur att det finns normala kvinnor som du Rödluvan! Alla gillar inte silikonbröst och toksmala kroppar.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

rumparumpa

Ny medlem
Kön
Man
Det är kul att följa denna konversation, och det ska bli intressant att se hur den fortlöper. Runkaärskönt kommer med stor sannolikhet, inom 3-4 inlägg, fråga efter Rödluvans epost eller MSN för "fortsatta diskussioner". Han är förmodligen inte ett dugg intresserad i det aktuella ämnet, men vad gör man inte för att kanske 'få till det' ... ;)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by rumparumpa

Det är kul att följa denna konversation, och det ska bli intressant att se hur den fortlöper. Runkaärskönt kommer med stor sannolikhet, inom 3-4 inlägg, fråga efter Rödluvans epost eller MSN för "fortsatta diskussioner". Han är förmodligen inte ett dugg intresserad i det aktuella ämnet, men vad gör man inte för att kanske 'få till det' ... ;)

Sorry, offtopic, men här kommer det i alla fall:

Du talar av egen erfarenhet förstår jag, eller är det bara så att du själv inte skulle våga fråga?

Var inte orolig, när den dagen kommer då det är dags att söka kontakt, ja, då kommer inläggen att ligga i kontaktforumet!
 
Kön
Man
Bäste "rumparumpa":

Jag var kanske ute och cyklade och kom från ämnet men nu är det verkligen "off-topic".

Jag har MSN och e-post i min profil så du kunde ju ha kontaktat mig och sagt dina åsikter :)

Om jag ska vara allvarlig så märker jag att du mest är här på forumet för att göra dig lustig. Att du klagade på ett tidigare inlägg som jag gjort med meningen "Herregud... ditt inlägg är som ett aslångt blaaaablaaaaablablabla....." visar att du endast vill provocera.

Sätt dig istället tillrätta och svara seriöst på krullidulliz fråga utan att ta till påhitt som att "hon onanerat sönder pullan". Tror du att krullizdulliz vill höra sådant när han ställer en fråga? Men det är väl där skon klämmer, att du har svårt för att vara seriös och skriva meningsfullt.

Jag ber om ursäkt till er medlemmar och moderatorer för att jag kommit från ämnet men jag var tvungen att säga vad jag tycker.
 
Toppen