hon är för trång, vad göra?

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Hallå alla onanister, har ett smärre problem, är ihop med en tjej nu och jag har ett flertal gånger försökt pentrera henne men hon är alldeles för trång. förspel har vi alltid testat innan och länge, smeka och försöka tänja har vi också men det fungerar inte heller, jag får in ett finger och det är trångt, får ta i väldigt mycket för att få in två och tre går inte.
vad gör vi för fel och hur ska vi lösa det? är tacksam för alla förslag jag kan få så snälla hjälp mig/oss..

mvh Stockholmarn
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hallå alla onanister, har ett smärre problem, är ihop med en tjej nu och jag har ett flertal gånger försökt pentrera henne men hon är alldeles för trång. förspel har vi alltid testat innan och länge, smeka och försöka tänja har vi också men det fungerar inte heller, jag får in ett finger och det är trångt, får ta i väldigt mycket för att få in två och tre går inte.
vad gör vi för fel och hur ska vi lösa det? är tacksam för alla förslag jag kan få så snälla hjälp mig/oss..

mvh Stockholmarn

Nu är inte jag någon expert när det gäller att föda barn eftersom jag inte har några egna...

Men om du har ett finger eller en kuk som är större i omfång än ett barnhuvud, så lär du ha problem! Annars är det förmodligen så att ni försöker för "mycket".

Kramp i underlivet kan bero på många saker...
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
haha, nja så väl utrustad är jag inte men problem har vi. vi har försökt ett flertal gånger men inte för mycket varje gång och ja du om det skulle vara kramp, det tror jag inte och hon har inte sagt något om det heller, kan tillägga att hon är oskuld, än så länge.
vi har känt varandra länge och båda är avslappnade så spänningar kan det inte vara heller..
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
haha, nja så väl utrustad är jag inte men problem har vi. vi har försökt ett flertal gånger men inte för mycket varje gång och ja du om det skulle vara kramp, det tror jag inte och hon har inte sagt något om det heller, kan tillägga att hon är oskuld, än så länge.
vi har känt varandra länge och båda är avslappnade så spänningar kan det inte vara heller..


Förlåt en nyfiken fråga då! Hur gammal är du och hur gammal är din tjej?
 
G

Guest

Gäst
Jobbigt läge med så trång tjej men kan bli ofattbart skönt om ni lyckas pentrera. Ni får väl prova med ett lååångt förspel där du er mycket oralt och pullar med ett finger. Sedan använd ordentligt med glid över hela kuken och på och i fittan. Sedan tror ja nästa ridställning e bäst eftersom hon sjunker liksom ner på ett naturligt sätt och du kan möta upp genom att jucka. Centimeter för centimeter liksom...

lycka till...!! många killar som önskar sig tajta fittor
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
tack så mycket för ett jättebra svar.
jo skönt tror jag nog också att det kan bli om det går vill säga ;)
jo långt förspel har vi testat men glid var en bra ide, ska ta mig in till stan och köpa det, någon riktigt bra du/ni kan rekomendera?
hmm.. jo det låter ju logiskt med att testa ridställningen, ska testa gå efter dina tips wamboy, låter som att det kan fungera då :)

tack så mycket för hjälpen wamboy! kan förstå det men gäller att kunna komma in i dem också:oops:
 
G

Guest

Gäst
tack så mycket för ett jättebra svar.
jo skönt tror jag nog också att det kan bli om det går vill säga ;)
jo långt förspel har vi testat men glid var en bra ide, ska ta mig in till stan och köpa det, någon riktigt bra du/ni kan rekomendera?
hmm.. jo det låter ju logiskt med att testa ridställningen, ska testa gå efter dina tips wamboy, låter som att det kan fungera då :)

tack så mycket för hjälpen wamboy! kan förstå det men gäller att kunna komma in i dem också:oops:

Glidmedel... rekommenderar ofta LiquidSilk... finns här
http://www.vuxen.se/liquid-silk-50ml-va ... -1808.html

Det e ett underbart skönt krämigt glid som e perfekt...


lycka till med penetreringen!
:)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
tack för tipset, får bli en sån flaska då :)

ska till henne nästa fredag, hoppas på det bästa jag också då ;)


Jag vill önska dig och din tjej lycka till!

Att bry sig om varandra är förmodligen den bästa vägen till bådas lust!

Som tjej så vill jag bara komma med en liten invändning!

Just själva penetreringen kanske inte är lika viktigt för din tjej som att hon blir våt och kan framkalla glidmedel alldeles av sig själv.

Tjejer som är riktigt kåta har en förmåga att bli hala utan glidmedel!
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
tack så mycket snäckan :)

det gör vi verkligen, båda har stor lust men det var ju det här hindret, men det löser sig, ska träffa henne nästa fredag.

jo, har märkt att hon blir väldigt våt, nästintill att det rinner men det tar jag bara som en "komplimang" ;)
 

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Jag känner igen problematiken från ett tidigare förhållande. Glidmedel kommer nog att hjälpa till men jag tror det är så att hon spänner sig så ge henne tid så kommer det säkert att gå bra såsmåningom.
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Jag kan väl aldrig tro att det är just att det är skönt de klagar på. Det måste väl vara att det går snabbare för dem om hon är trång... och så får de hålla på kortare stund.

Hur skönt det är tycker jag inte har speciellt mycket att göra med hur trång tjejen är. För det är det helt andra saker som spelar in för mig.
 
G

Guest

Gäst
Jag kan väl aldrig tro att det är just att det är skönt de klagar på. Det måste väl vara att det går snabbare för dem om hon är trång... och så får de hålla på kortare stund.

Hur skönt det är tycker jag inte har speciellt mycket att göra med hur trång tjejen är. För det är det helt andra saker som spelar in för mig.

Nja, men en tajt fitta är ju mer intensivt skön ?
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Jag tycker faktiskt inte det. Den tjejen som jag tycker har varit skönast var inte speciellt trång och ändå så var det sexet hundra gånger bättre än med någon som var trång. Fast som sagt det kanske har med helt andra saker att göra. ;)
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Hallå alla!

Nu är man tillbaka med goda nyheter ;) var till att töja lite med fingrarna innan och sen gick allt som det skulle, glidmedlet var överflödigt då hon blir plaskeblöt när jag väl börjar :cool: du hade rätt Snäckan :)
Det är underbart också när hon får orgasm efter orgasm genom enbart pentrering, så j*vla underbart att se och höra. hon är riktigt känslig och jag ljuger inte när jag säger att jag fingerpullade henne till 10 orgasmer på rad, kommer typ var tredje minut :p:p


och en sak till många håller med mig om, mus smakar j*vligt gott ;)
 
G

Guest

Gäst
Hehe... grattis och välkommen till HIMMELRIKET. och kom ihåg tjejens njutning är din njutning :)

Hallå alla!

Nu är man tillbaka med goda nyheter ;) var till att töja lite med fingrarna innan och sen gick allt som det skulle, glidmedlet var överflödigt då hon blir plaskeblöt när jag väl börjar :cool: du hade rätt Snäckan :)
Det är underbart också när hon får orgasm efter orgasm genom enbart pentrering, så j*vla underbart att se och höra. hon är riktigt känslig och jag ljuger inte när jag säger att jag fingerpullade henne till 10 orgasmer på rad, kommer typ var tredje minut :p:p


och en sak till många håller med mig om, mus smakar j*vligt gott ;)
 
Toppen