Hon glömde bajset... ;-D

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Följande lilla historia tar jag mig friheten att saxa från ett annat community, för den var så j-a bra! :D (Det är alltså INTE jag utan någon anonym stackare som råkat ut för följande :cool:)



''Det här e hemskt men tyvärr sant....usch vågar knappt skriva om det...
Hade träffat en kille på krogen och följde med honom hem, vi hade underbart sex hela natten och jag kände verkligen efteråt att honom ville jag träffa igen! På morgonen skulle han snabbt iväg till jobbet och fixa lite, och han sa till mig att jag kunde ligga kvar...vilket jag gjorde efter att ha gett honom en lång kyss! Sov i 1 timme till innan jag gick upp för att åka hem...jag va lite sådär bakis och kände att jag snabbt var tvungen att göra nr 2, ni vet? Men till minstora fasa efter att jag hade bajsat färdigt så gick det inte att spola!!! Jag visste inte vad jag skulle ta mig till och försökte med alla medel för att få bort bajset i toan! Hjälp!! Hällde i vatten och allt, men ingenting hjälpte, det bara låg två stora korvar där o flöt...så hemskt! Till slut gick jag ut i köket och letade fram två fryspåsar!ja vad skulle jag göra?! Fick iaf plockat upp bajset, och kände en enorm lättnad att jag hade fått bort allt!
Skrev en gullig liten lapp till honom och la den tillsammans med mitt nummer på köksbordet! Jag skrev nåt i stil med "tack för inatt, hoppas det blir fler, ring mig"!

Jag tog på mig skorna och gick ut, när jag hade stängt igen porten så kände jag direkt när dörren gick i lås att något fattades... FAAAN!!! Bajspåsarna ligger på köksbordet och jag kunde inte komma in igen!
Har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv!!! Bytte nummer och gick inte utanför dörren på fléra dar!!!'
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
åh, stackars tjej. Antar att killen inte ringde..

En tjej jag jobbade ihop med för snart 15 år berättade en liknande sak, hon hade nån slags magsjukdom, vilken vet jag inte men även hon hade träffat en snygg kille ute på krogen & haft het sex. De båda somnade & hon vaknade framåt morgonkvisten & hade gjort nr 2 i sömnen i, I SÄNGEN. Snabbt hade hon rafsat på sig kläderna, lagt ett täcke över & smugit därifrån tyst som en mus. Hon hade aldrig skämt så & jag förmodar att hon inte lämnade nåt telefonnr..:eek:
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Herrehgud.. vilken katastrof... :-(

Hade en väninna som kräktes osmält sushi över sin dejts nya, fina svindyra skor... hon hade aldrig ätit sushi innan och tålde det inte.. inte heller någon höjdare.. ;-P

Men herregud - din stackars jobbarkompis måste plocka mest poäng hittills... ;-P
 

Solonissen

Ny medlem
Kön
Man
Taskigt läge :D så kommer killen hem och ser den trevliga tack lappen, sedan ser han påsen.
Gissar på att hans första tanke är "Present?" innan han upptäcker vad det är.
Stackars tjej alltså xD
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tycker nog minst lika synd om den stackare som hittar "bajspåsen"!

Hur kul kan det vara?

Kanske minnen av en skön kväll, kommer hem, ser brevet på köksbordet och blir glad, öppnar påsen...
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
En kompis följde med en söt och trevlig tjej hem och de hamnade som planerat i sängen. När han klädde av henne ramlade ett platt löv ut ur hennes trosor. Då han tittade lite närmare på vad det var upptäckte han att det var torkat bajs, hon hade troligtvis haft det mellan skinkorna ett tag. Han gav henne en kram och skyndade sig sen därifrån. Pinsamt!
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En kompis följde med en söt och trevlig tjej hem och de hamnade som planerat i sängen. När han klädde av henne ramlade ett platt löv ut ur hennes trosor. Då han tittade lite närmare på vad det var upptäckte han att det var torkat bajs, hon hade troligtvis haft det mellan skinkorna ett tag. Han gav henne en kram och skyndade sig sen därifrån. Pinsamt!

Verkar ju märkligt att hon inte märkte det.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
En kompis följde med en söt och trevlig tjej hem och de hamnade som planerat i sängen. När han klädde av henne ramlade ett platt löv ut ur hennes trosor. Då han tittade lite närmare på vad det var upptäckte han att det var torkat bajs, hon hade troligtvis haft det mellan skinkorna ett tag. Han gav henne en kram och skyndade sig sen därifrån. Pinsamt!

Verkar ju märkligt att hon inte märkte det.

Hon kanske var lam från midjan o neråt.:D, håller med dig Gizza
 

SOLO

Medlem
En kompis följde med en söt och trevlig tjej hem och de hamnade som planerat i sängen. När han klädde av henne ramlade ett platt löv ut ur hennes trosor. Då han tittade lite närmare på vad det var upptäckte han att det var torkat bajs, hon hade troligtvis haft det mellan skinkorna ett tag. Han gav henne en kram och skyndade sig sen därifrån. Pinsamt!

Verkar ju märkligt att hon inte märkte det.

Tippar att hon va rätt packad.
 
Toppen