hon skulle inte varit hemma

sudda

Ny medlem
Kön
Man
jag hade varit ihopp med en tjej ett bra tag vi hade gjort det några gånger. och så sen så ringde hon och sa att honns mamma skulle vara oss en anan kille övernatten. Så jag kom dit och vi kollade på film sen så blev vi kåta vi låg där och lekte med varandra i tv rumet sen skulle hon rida av mig då kommer hennes mamma hem sur för att det hade blivit något dit hon skulle. hon såg oss det vet jag! för hon hade pratat med sin doter dan efter när jag gåt hem. har inte varit hemma oss dom en!
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Vad alla klagar på stavning :p läs och ha kul i stället :p
Rättstavning hade man i skolan och detta e så långt ifrån skolan som det kan vara :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

sudda

Ny medlem
Kön
Man
hon hade sakt att hon skulle se till att jag hade kondom på så men sen blev det med blomor och bin hehe har svårt med att stava men jag är 100% svensk inte ettdug svart
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Underlättar alltid om man använder en korrekt svenska. Lättare att förstå vad folk menar då.
Att man ibland stavar fel av misstag eller okunskap är en sak. Lika illa är det med särskrivning. Det är skillnad på kassa medarbetare och kassamedarbetare.
Men att inte ens försöka och läsa igenom sitt inlägg innan man postar och skylla på att man är långt bortom skolan, det är nonchalant. Har man inte svenska som modersmål eller är dyslektiker så gör de personerna säkert så gott de kan för att det ska gå att läsa.
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Originally posted by sudda

jag har läs och skriv svårigheter men orka klagga !

Om du har läs- och skrivsvårigheter ska vi inte klaga på dig.
Tror och hoppas att du gör så gott du kan.
Rent generellt slarvas det dock väldigt mycket när det skrivs
inlägg i olika forum. Mycket stavfel och särskrivningar.
Det är skillnad på en styv syster och en styvsyster. När en butik
söker personal som ska jobba i kassan i en affär vill man knappast
ha kassa medarbetare utan snarare kassamedarbetare. Det blir lätt
syftningsfel om man särskriver sammansatta ord. midnre missförstånd
och underlättar för de som har svårt att läsa och förstå om man kan
använda en så korrekt svenska som möjligt i varje inlägg.
ALLA kan knappast skylla på läs- och skrivsvårigheter.

Dock bättre med ett inlägg som innehåller några fel än inget inlägg alls.
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Meile

Vad alla klagar på stavning :p läs och ha kul i stället :p
Rättstavning hade man i skolan och detta e så långt ifrån skolan som det kan vara :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

Vad hindrar oss från att här i forumet använda oss av de svenskakunskaper vi förhoppningsvis skaffade oss när vi gick i skolan?? Självklart ska vi ha skoj men
det blir roligare att läsa inlägg om de skrivs på ett bra sätt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
språket här ska inte var en perfekt svenska! det ska vara nåt man kan läsa & förstå vad man menar, själv e jag en blandning mellan slarver & dislektiker...

en produkt av den svenska SIA-skolan från 70-talet! ett dj..vla skit! jobbar som en galning för att få mitt skriftspråk att funka!

Skriv på Sudda! du roar mig!

ring mig nästa gång svärmor trånar..så tar jag hand om henne...hehe!





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Toppen