hon vill inte ha sex =( vad gör man för fel?

Pajtor

Ny medlem
Kön
Man
JAg och min flickvän har varit tillsammans i typ 3år
1 barn och hus :)
Men när vi kommer till sexet så blir allt jobbigt plötsligt
Vaken hon eller jag är typ sådana som vill ha sex varje dag utan de räcker med då och då..och ibland kan de blir VÄLDIGT SÄLLAN typ 1 gång i månaden ..knappt de.
Har frågat henne varför men hon säger att hon inte har sådan sex behov. Men när vi blev tillsammans då var de en annan femma =/

Grejen är den att hon tycker inte om och ta på sig själv eller att jag ta på henne där nere..har frågat varför men får aldrig något riktigt svar utan att hon säger bara att inte hon gillar de =/ hon har också sagt någon gång att hon tycker att de är obehagligt att ta där nere eller när jag tar på henne.... det gäller typ samma sak med och slicka henne.

Men när det är mörkt eller om vi har varit på fest då blir helt annat. då plötsligt vill hon typ allt.. fast ändå sådär avvaktande med händerna där nere..
Vad Gör eller säger man?TIPS?
Man börje undra lite om hon inte gillar mig? kanske tröttnat. vårt förhållandet funkar bra även om har vissa dagar.

Har skrivit kanske lite rörigt men hoppas ni förstår?

Mvh Peter
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
JAg och min flickvän har varit tillsammans i typ 3år
1 barn och hus :)
Men när vi kommer till sexet så blir allt jobbigt plötsligt
Vaken hon eller jag är typ sådana som vill ha sex varje dag utan de räcker med då och då..och ibland kan de blir VÄLDIGT SÄLLAN typ 1 gång i månaden ..knappt de.
Har frågat henne varför men hon säger att hon inte har sådan sex behov. Men när vi blev tillsammans då var de en annan femma =/

Grejen är den att hon tycker inte om och ta på sig själv eller att jag ta på henne där nere..har frågat varför men får aldrig något riktigt svar utan att hon säger bara att inte hon gillar de =/ hon har också sagt någon gång att hon tycker att de är obehagligt att ta där nere eller när jag tar på henne.... det gäller typ samma sak med och slicka henne.

Men när det är mörkt eller om vi har varit på fest då blir helt annat. då plötsligt vill hon typ allt.. fast ändå sådär avvaktande med händerna där nere..
Vad Gör eller säger man?TIPS?
Man börje undra lite om hon inte gillar mig? kanske tröttnat. vårt förhållandet funkar bra även om har vissa dagar.

Har skrivit kanske lite rörigt men hoppas ni förstår?

Mvh Peter

Hej Peter
I alla förhållnden går det upp & ner, iaf "vissa dagar"
Mellan raderna tycker jag mig kunna utläsa att din flickvän möjligen har en svag självkänsla ?
Försök att gosa med henne ofta utan att det leder till sex, om du inte gör det redan. Kanske kan du få några tips under tråden "Allmänt-Att återfå glöden i ett förhållande..?" Hon har säkert varma känslor för dig, hon har ju valt dig som far till hennes barn, men det finns säkert en massa yttre omständigheter som tar hennes energi. Och småbarnsåren ÄR jobbiga, jag har en hel bunt ungar hemma spridda över 15 år. Prata mkt med varandra, men tjata inte.
Känner att mitt svar oxå är lite osammanhängande..
Skriv gärna hur det hela fortlöper & lycka till nu / Kram Snippan
 

Pajtor

Ny medlem
Kön
Man
Mvh Peter[/quote]

Hej Peter
I alla förhållnden går det upp & ner, iaf "vissa dagar"
Mellan raderna tycker jag mig kunna utläsa att din flickvän möjligen har en svag självkänsla ?
Försök att gosa med henne ofta utan att det leder till sex, om du inte gör det redan. Kanske kan du få några tips under tråden "Allmänt-Att återfå glöden i ett förhållande..?" Hon har säkert varma känslor för dig, hon har ju valt dig som far till hennes barn, men det finns säkert en massa yttre omständigheter som tar hennes energi. Och småbarnsåren ÄR jobbiga, jag har en hel bunt ungar hemma spridda över 15 år. Prata mkt med varandra, men tjata inte.
Känner att mitt svar oxå är lite osammanhängande..
Skriv gärna hur det hela fortlöper & lycka till nu / Kram Snippan[/quote]

hej snippan.. jo vi har pratat rätt mycket.. ja hon har de rätt stressigt , hon pluggar och jobbar halvtid... den ända tiden man har tillsammans är fredag och lördag kvällarna.
Ne de med och tjata har jag förstår att de inte hjälper.. det blir liksom motsatt effekt. =/

Ja får nog ge henne lite tid och får vi se hur de utvecklas..

mvh Peter :)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Bland det sexigaste JAG vet , är när min karl gör hushållsarbete, så det mesta redan är undanstökat & som kvinna får lite tid att pusta ut. Att det där "måstena" redan är fixat, för sånt tar energi-saker som är ogjorda.

Du skriver att ni bara har fre/lördag kväll ledigt. jaja-pluggandet brukar aldrig vara för evigt, även om det kan ta några år. Men det låter kämpigt för kärlekslivet, onekligen. Men ingenting är omöjligt-bara olika svårt..
Kram Snippan:love:
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
När man har fött barn kan det ju hända att man inte ser likadan ut där nere längre,känsel osv förändras oxå.Kanske hon tycker det är obehagligt för att du tar som du alltid gjort tidigare,testa att ta lite mjukare kanske och försiktigt.Sen tror jag de har med självförtroendet oxå att göra med tanke på att hon är villig när det är mörkt eller om ni varit på fest.Det är ju inte heller bara mellan benen man förändras när man skaffar barn utan hela kroppen och det kan vara lite svårt att få till rollen som duktig mamma och sexig älskarinna,jag tror hon behöver lite uppvaktning och bekräftelse på att hon är det sexigaste du vet och att hon fattar att hon duger som hon är.det kan ta tid men det är det väl värt.
Kanske du kan testa att få ur henne lite svar när ni har festat om hon är mer öppen och vågad då.Då kanske sanningen kryper fram.Lycka till
mvh sessan
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag kan känna igen det där en aning....i min ungdom, efter barnen blev sex helt plötsligt så ....jobbigt!!

"Vanlig" fysisk kontakt var liksom alltid tvunget att bli sex av, eftersom det fanns möjlighet till det! Jag ville ha närhet och mys, mitt ex ville ha sex.....Det innebar att sex så småningom blev väldigt kravfyllt för mig och även om min sexlust ökade när jag var tex lite onykter, eller bara glad och upprymd kom alltid tankarna på att "Oj, nu kramas vi, nu kommer han att vilja ha sex"!!

Det gick att komma tillrätta med det, mitt ex insåg att jag behövde kravlös närhet, ligga nära, hålla handen och så småningom släppte min "rädsla" eller vad det nu var!

Jag hoppas för er båda att ni tar er tid att prata och hjälpas åt att komma tillrätta med det här!
 

Smisken

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag tror det handlar om din tjejs självförtroende och att du möjligen behöver bygga upp det, och få hon att känna sej sexig och snygg som hon är..
Komplimanger med andra ord!

När man fött barn, ser inte kroppen ut som innan, efter en förlossning kan underlivet vara ett helt annat än vad det var innan, när hon är full verkar hon släppa sina hämningar, men inte när hon är på det klara!..
När man fött barn, brukar det vara mer viktigt att man bör visa hur mycket man gillar sin kvinnas kropp "talar av egen erfarenhet ;) "

Berätta hur sexig du tycker hon är, gå inte direkt o släng dej på soffan klia dej på pungen o säg, du älskling jag tycker du är sexig!..
utan gör det lite romantiskt, köp kanske hem lite blommor till hon, där du skrivigt en lapp som du har skrivigt, och förklarat hur mycket du tycker om hon och hennes kropp..

Mys med hon minst 10 minuter varje dag, bara smek hon, och berätta hur mycket du gillar hennes kroppsdelar, pussas mm..

Bygg upp hennes självförtroende helt enkelt..
 

Pajtor

Ny medlem
Kön
Man
hej igen tack för alla svar....Det har verkligen hjälp med tips och råd...
Kan nog säga att de är på bättringsväg fast hon är lite reseverad :)
grejen de är att hon gillar inte och bli smek riktigt, hon har aldrig tyckt om de riktigt. =/ tycker att de är jobbigt osv.
Och de där med bröst tycker hon är jobbigt för de påminner mycket om förlossningen med våran son¨och en tid där efter.
Men de går framåt iallfall. :) och jag tror att hon behöver tid och de ska hon få:)
 
Toppen