Hos grannen

Mickemus

Ny medlem
Kön
Man
En gång när jag var kring 14-15 år så kom grannfrun på mig hemma hos henne med hennes bikinitrosor som jag hittat på golvet i badrummet.. Det var pinsamt som fan, men hon bara flinade och sa åt mig att lägga dom i tvättkorgen när jag var klar... :p
 

Mickemus

Ny medlem
Kön
Man
Jo, hon är bra! hon hånade mig länge efteråt och hotade med att berätta för min mamma om jag inte klippte hennes gräsmatta hela sommaren och bytte däck på bilen och utförde diverse andra slavsysslor i och för sig..
Men förutom det så är hon shysst :)

Det var förresten hon som tog min oskuld.. fast det var inte förän flera år senare :D
 
P

pillevip_killen -LÅST-

Gäst
Vad häffitgt. först att bli upptäckt och sen att den som upptäcker tar ens oskuld. hade ni sex

ofta eller var bara en engångs grej?

pillevipen sprutar!
 

Mickemus

Ny medlem
Kön
Man
Självklart, vi hade strulat runt ända sen den gången hon upptäckte mig i badrummet.. Hon förstår min böjelse för trosor så hon brukade runka av mig med sina trosor ibland.. Men då jag äntligen fick komma till skott var på midsommarafton 99. Hon var hos oss på vårat midsommarkalas och medans dom andra satt ute på verandan och sjöng och levde jävelen så smög vi in på mitt rum och där red hon av mig :D

Och sen dess har vi hållit på..
 
P

pillevip_killen -LÅST-

Gäst
Och varför kan man inte ha en sån granne?

pillevipen sprutar!
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
JÄPP... får erkänna att jag oxå leker mycket med sexiga tjejers trosor... har flickvän... men såååå spännande att dofta o runka i de förbjudna underplaggen!

/D
 
Toppen