Humoristiska inlägg

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Channel Frederator

Prenumerera på avsnitt med blandade kortfilmer, ett avsnitt på ca 15 minuter i veckan. Mycket blandade teman, "Everyone has had more sex than me" har varit med bland annat.

Funkar fin fint från iTunes eller andra program som stödjer podvideo. Kan ladda hem avsnitten en och en om man så vill också.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag hade gärna fått lite japansk sex-massage! Hade varit skönt att få bli behandlad av en fin japanska.
 
G

Guest

Gäst
Mäns tankar om kvinnor :
Hon har en ofelbar förmåga att stå mellan mig och tv:n. Underläge, en utvisad och tekning. Publiken tjuter av glädje, pucken släpps och allt jag kan se är hennes stora bak.
- Howard, Dodge City, Kan.

Hon blev ursinnig en gång när jag gick upp tidigare och lagade frukost åt henne. Hon kallade mig för kontrollfreak. Vem hade gett mig rätten att bestämma att hon skulle äta frukost, än mindre vad hon skulle äta?
- Ted, Wexford, Pa.

Allt mitt är hennes... Jag köper negligéer till henne; hon sover i mina t-shirts. När hon fryser använder hon mina yllesockor, aldrig sina egna. Hon tar mina rakblad som är använda en gång, de helt nya är för vassa. Hon använder till och med mina boxerkalsonger. Jag är ganska frestad att byta till trosor för att se vad som händer.
- Dave, Martha's Vineyard, Mass.

Hon gör listor. Saker att köpa. Saker att göra. Samtal att ringa. Om det inte finns på en lista blir det inte gjort. En gång, som ett skämt, satte jag upp "sex" på en lista. Stort misstag! Nu måste det finnas med på en lista annars blir det inte gjort!
- Nick, Wheeling, W.Va.

När hon får en fix idé, finns det inget som kan stoppa henne. Och det blir ingen vila för någon innan det är ordnat. Det är inte så jobbigt när det gäller att baka kakor eller att resa bort på semester. Det jobbiga är när idén är att bygga ett nytt hus, eller att skaffa barn — då kan det bli lite körigt...
- Jim, Minneapolis

Du kan höra henne äta soppa i köket när du själv är i ett annat rum.
- Bruce, Bridgewater, N.J.

Min fru anser att alla borde vara vegetarianer. När vi sitter och äter frågar hon folk hur de kan sitta och äta döda kor, eller om de vet att deras fläskkotletter brukade vara smartare än deras hundar.
- Miles, Shreveport, La.

Titt som tätt — boom — så är hon en brunett. Nästa gång kommer jag hem till en rödtopp. Jag har faktiskt ingen aning vad hennes naturliga hårfärg är.
- Cary, Seattle

Hon kan tänka sig att borsta sina tänder, men inte att gå till tandläkaren. Hon säger att hon inte är rädd för smärtan, hon vill bara inte lämna ut sig till någon som valt att bli tandläkare.
- Terence, Gary, Ind.

Hon har slutat raka sina ben så folk ska veta att hon är en riktig blondin.
- Ned, Tucson, Ariz.

Hennes halva av sängen är den i mitten.
- Robin, Gladwyne, Pa.
 
G

Guest

Gäst
Kvinnors råd till män :
Anledningen till att våra bh:ar inte alltid matchar våra trosor är att VI faktiskt byter underkläder.

Nästa gång du och dina kompisar skämtar om kvinnor med vapen i krig, rösta om vem av er som framgångsrikt siktar på toalettkanten.

Om vi kollar på fotboll med er så är det inte för gemenskapen, det är deras häckar.

Om sanningen smärtar, fråga oss de egokänsliga frågorna på din lönedag.

När det är möjligt, försök att säga vad du än har att säga efter filmen.

Bli inte sur om du kommer på att mjölkbudet levererar mer än en gång per dag.

Nej, vi är inte imponerade av din bil — det krävs inga speciella talanger för att betala bilkostnader varje månad.

Snälla, kör inte när du inte kör.

Sluta med bönorna flera timmar före läggdags.

Våra läggdagshuvudvärkar är omvänt proportionellt mot det antal bad du tar.

Om du verkligen söker efter ett ärligt svar skulle du inte fråga i sängen.

Vi bryr oss inte om du håller i fjärrkontrollen — tvärtemot dig så gillar vi inte att se 27 sekunder av 117 olika program.

Om det bara är kvinnor som skvallrar, hur håller du och dina kompisar reda på vem som är lättfotad?

Sluta berätta för oss att manliga strippor är bögar; vi bryr oss inte.

När du inte är i närheten rapar jag också högt.

Starta med att skaffa en sidobena och kamma över håret på en sida, då ser du aldrig "ön" komma smygande.

Vi bryr oss inte om du kollar i spegeln för att titta på ditt utseende, faktum är, gör gärna det!!

Har du ett starkt behov av manlig gemenskap? Besök din urolog.

Ditt bidrag till ditt barn borde vara mycket mer än den y-kromosonen som du så osjälviskt offrade.

När du är ute med oss, var snäll och bär "vår" favoritklädsel istället för din. På så sätt så håller de slitna jeansen och den skitiga t-shirten längre.

Om du måste grymta till svar, var snäll och utveckla ett sätt att indikera en positiv och en negativ grymtning.

Insistera inte på att vi ska sluta prata i "den jävla telefonen" och sen inte prata med oss.

Ögonkontakt är bäst upprättad ovanför vår axelhöjd.

Din kommande flint är en bra sak — det subventionerar våra håromvårdnadskostnader.

En del kvinnor vet faktiskt mer om bilar och den involverande mekaniken än vad du gör.

Att städa huset är inte nödvändigtvis "kvinnogöra"; dessutom, det mesta av "smutset" och skräpet är ditt ändå så.

Ja, vi vet att de största kockarna är män, varför vill du då aldrig laga mat?

Vi går till toaletten i grupp för att prata om dig.

Ja, vi vet att du antagligen slår oss i armbrytning; hursomhelst, väldigt få löneförökningar eller befordringar är förvärvade genom att bryta arm med chefen om det.
 
Toppen