Hur är det att ha stor kuk

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
En fundering till er med stor kuk.
Jag tänker främst på ni med lång kuk, men även ovanligt grov kuk också.
Alltså hur det är i vissa lägen och situationer.

Tex när ni sitter på toa, och man kanske har en slak kuk på 15-20cm.
Den måste ju slå emot toastolen då?
Hur hanterar man det?

Eller när ni ska prova kläder, då kan den ju avteckna sig tydligt. Så kanske man ska visa sig för expediten.
Ibland kan det nog vara lite kul. Men är det inte jobbigt ibland?

Eller om man går till läkaren eller på massage.
Även om ni inte får ståkuk, så kan det väl vara jobbigt?
Massagen på magen, ofta e ju bänkarna hård och då borde väl det vara obekvämt med kuken?

Så ja, nu fattar. Jag är alltså nyfiken hur det är att ha stor kuk i olika situationer och hur ni hanterar dom osv:)!?

Berätta lite om hur ni gör och hur det är:).

Från en som nog har rätt normal kuk :p
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det här samtalet hade vi i höstas, när jag och killen var hos en tjejkompis som var husvakt åt sina föräldrar. Vi hade inga badkläder med oss, men fick ett infall att sätta oss i deras jacuzzi. Min kompis hade iaf ingen lust att blöta ner sig. Men när vi suttit runt 30 min och började bli möra så kommer kompisen och ytterligare en tjej och joinar oss. Jag tänkte att det är väl bara att sitta kvar och surra lite till, det tyckte inte min kille som är väldigt välväxt i rumstemperatur. Och 39grader verkade det ha ökat ytterligare, den minen dom tjejerna gör när han ställer sig upp och går förbi dom med sin kuk i deras ansiktshöjd . Sen var det det enda samtalet resten av kvällen. Så jag fick ju lära mig mycket nytt också.


Att toalettstolar är väldigt kalla, vissa toaletter har högre vattennivå så ollonet badar i vattnet.
Hos massör eller kiropraktor måste den ligga längs insidan av låret för att inte hamna mellan bänken och honom.
När han visiteras typ på Arlanda, så kör dom alltid metalldetektorn flera gånger framför skrevet.
När det kommer till att prova kläder så är det något han njuter av. Inte själva provandet, men att se reaktionen hos tjejen som hjälper till,
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Rätt intressant:).
Jag tänker att det nog är många gånger man önskar man har mindre kuk, om man är rejält välväxt.
Sen har jag ju hört av tjejkompisar att det kan vara jobbigt, när man inte kan ta emot hela o så, men sen finns det ju dom som gillar det lite extra;).
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, precis. Få in hela i fram är ju bara att glömma, men funkar oftast i bak. Men det ser sjukt porrigt ut, man blir kåt av situationen.
Men han fick frågan om han själv fick bestämma storlek, då skulle jag nog valt typ 20 men haft kvar grovleken.
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ja, precis. Få in hela i fram är ju bara att glömma, men funkar oftast i bak. Men det ser sjukt porrigt ut, man blir kåt av situationen.
Men han fick frågan om han själv fick bestämma storlek, då skulle jag nog valt typ 20 men haft kvar grovleken.
Blir ju nyfiken på vad han har för mått;)?
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
En fundering till er med stor kuk.
Jag tänker främst på ni med lång kuk, men även ovanligt grov kuk också.
Alltså hur det är i vissa lägen och situationer.

Tex när ni sitter på toa, och man kanske har en slak kuk på 15-20cm.
Den måste ju slå emot toastolen då?
Hur hanterar man det?

Eller när ni ska prova kläder, då kan den ju avteckna sig tydligt. Så kanske man ska visa sig för expediten.
Ibland kan det nog vara lite kul. Men är det inte jobbigt ibland?

Eller om man går till läkaren eller på massage.
Även om ni inte får ståkuk, så kan det väl vara jobbigt?
Massagen på magen, ofta e ju bänkarna hård och då borde väl det vara obekvämt med kuken?

Så ja, nu fattar. Jag är alltså nyfiken hur det är att ha stor kuk i olika situationer och hur ni hanterar dom osv:)!?

Berätta lite om hur ni gör och hur det är:).

Från en som nog har rätt normal kuk :p
Ja vissa toastolar kan innebära lite platsproblem för snabeln, mest för att ollononet nuddar porslinet, inget större obehag hemma, men mindre fräscht vid ev besök på någon allmän toalett. Brukar funka att hålla in paketet med handen, eller lägga upp snabeln på sittringen EFTER att man kissat klart dvs ;)
Och ja samlag innebär att man inte får komma hela vägen in, och ja det går bättre bakifrån, så inget större problem med det tycker jag.
Att hitta en bra kondomstorlek kan vara knepigt. De vanliga rfsu-kådisarna ute i handeln är för små om man har 20 i längt och 15 i omkrets, svårt att rulla på och stramar för mycket. Men finns ju att hitta större kondomer online numera.
På det stora hela stortrivs jag bra med min kuk, och storleken på den, lite coolt att veta att man har en som är större än medel. :cool:(y)
 
Last edited:
En kul grej är att när det gäller par så är det oftast mannen som noterar min enorma bula först och ofta så märks det hur dom försöker avleda tjejens uppmärksamhet åt andra hållet så inte dom ska se
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Det här samtalet hade vi i höstas, när jag och killen var hos en tjejkompis som var husvakt åt sina föräldrar. Vi hade inga badkläder med oss, men fick ett infall att sätta oss i deras jacuzzi. Min kompis hade iaf ingen lust att blöta ner sig. Men när vi suttit runt 30 min och började bli möra så kommer kompisen och ytterligare en tjej och joinar oss. Jag tänkte att det är väl bara att sitta kvar och surra lite till, det tyckte inte min kille som är väldigt välväxt i rumstemperatur. Och 39grader verkade det ha ökat ytterligare, den minen dom tjejerna gör när han ställer sig upp och går förbi dom med sin kuk i deras ansiktshöjd . Sen var det det enda samtalet resten av kvällen. Så jag fick ju lära mig mycket nytt också.


Att toalettstolar är väldigt kalla, vissa toaletter har högre vattennivå så ollonet badar i vattnet.
Hos massör eller kiropraktor måste den ligga längs insidan av låret för att inte hamna mellan bänken och honom.
När han visiteras typ på Arlanda, så kör dom alltid metalldetektorn flera gånger framför skrevet.
När det kommer till att prova kläder så är det något han njuter av. Inte själva provandet, men att se reaktionen hos tjejen som hjälper till,
Vill man ju hör mera om.:)
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har själv kanske inte den största modellen, men något över medel, är en grower så den syns inte så mycket i slakt tillstånd, men visst har jag ett par snäva jeans så kan jag placera den så att den syns, och tycker det kan vara lite upphetsande att känna att om någon tittar så syns den, även om det inte är någon jättebula.
var först när jag var typ 20-25 är som jag förstod att den var något över medel, har inte legat med speciellt många, de flesta har haft reaktionen att den är stor, har haft sex med en som inte fick den reaktionen, hon är nu min fru:), hennes ex hade enligt vad hon tror några cm längre samt något grövre.

Vill gärna höra mera av andra.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en medelstor kuk och kanske skulle vilja ha en större. Men däremot fantiserar jag om att bli knullad av en väldigt stor kuk. Lite trist att inte kunna suga på den ordentligt men bli penetrerad i analen skulle vara en spännande grej. En medelkuk i munnen och den största som finns där bak :love:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min är väl inte så stor men trivs bra med att de flesta kvinnor jag varit med kan ta emot hela, någon har väl sagt att de har haft större i sig. Men storleken spelar inte så stor roll, är som kvinnors bröst vill ha äkta.
Vet inte men tänkt på tex Bianca påstår att Pernillas bröst är fina vill gärna att hennes det ut så när hon är i samma ålder.
Pernillas bröst är nog fina men att dennes dotter nämner det är kanske inte så vanligt.
Har en fd grannfamilj har haft sex med alla tre döttrarna i familjen aldrig samtidigt.
Brösten är av olika storlek men rätt lika varandra, hade inga problem att ta oskulden på någon av den äldsta dottern var också min första så hon kom inte de två första gångerna men tredje gick det bra.
Eftersom den inte är jättestor gjorde det inte ont på någon av dem, mellan dottern måste fått smak för det har nu fem barn men inget med mig.
 

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar min kuk och har aldrig haft någon annan, men storleken har sina sidor.
Huvudsakligen är det såklart en boost att veta att kuken är stor nog och att den alltid kommer att kännas för den som tar emot den :)
Men det finns mindre bra sidor också.
Vissa toaletter... inte så kul att köra huvudet i kaklet. :)
Vissa brallor... undviker såna som inte har utrymme framtill.
Kondomer... Inga normala funkar (Att man kan sätta en kådis på huvudet är inte ett bevis på motsatsen)
Vaginalt.... Man får ta det lugnt och stöta djupt med försiktighet
Oralt... Svårt att få in mer än ollonet och undvika tänder som skrapar
Analt... No way!

Vill jag byta? Nej. :)
 

MikeJ

Ny medlem
En kul grej är att när det gäller par så är det oftast mannen som noterar min enorma bula först och ofta så märks det hur dom försöker avleda tjejens uppmärksamhet åt andra hållet så inte dom ska se
Håller med Balls, läcker kuk och PA piercing!!
Har själv en PA i storlek som din, djävligt läckert att visa upp för andra, både kvinnor och män!!
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Råkade höra en gång när styvsonen beklagade sig över sin långa kuk, hans dåvarande tjej hade gjort slut för att hon tyckte inte att de kunde ha ett fungerande sexliv, han var riktigt ledsen. Jag har inte sett hans kul mera än konturerna i kalsongerna, och att drömma av det lilla jag sett så finns det en del längd, vet ju även om att hans far har något större än vad jag har, vilket ju frugan varit snäll att upplysa om. Har fått för mig att styvsonen har ytterligare något större, så skulle tippa på en bra bit över 20, kanske närmare 25, men är ren spekulation.
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Råkade höra en gång när styvsonen beklagade sig över sin långa kuk, hans dåvarande tjej hade gjort slut för att hon tyckte inte att de kunde ha ett fungerande sexliv, han var riktigt ledsen. Jag har inte sett hans kul mera än konturerna i kalsongerna, och att drömma av det lilla jag sett så finns det en del längd, vet ju även om att hans far har något större än vad jag har, vilket ju frugan varit snäll att upplysa om. Har fått för mig att styvsonen har ytterligare något större, så skulle tippa på en bra bit över 20, kanske närmare 25, men är ren spekulation.
Men din kuk ser ju ut att vara en bra bit över 20 cm
 
Toppen