Hur är det med lusten?

runkakuk

Ny medlem
Kön
Man
En liten fråga till de som är litet äldre: Hur är det med lusten? Detta kanske är fel forum, alla verkar ju runka flera gånger om dan, men ändå...
Efter jag fyllde 40 har jag märkt en rejäl minskning av min sexlust. Det är inga fel på mej, jag får stånd och runkar/ har sex och sprutar utan problem. Det är bara det att jag inte är sugen särskilt ofta. Innan 40 var jag kåt jämt, nu händer det ganska sällan. Trodde att det var naturligt att det blir så när man blir äldre, men har frågat bekanta som är äldre än jag och de säger att det är ingen skillnad mot när de var 20. Så är det mej det är fel på? Hur är det för er andra som fyllt 40?
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har massor med lust. Det har nog varken ökat eller minskat med åren. (Jag är 53 idag). Däremot sprutar jag inte lika mycket som när jag var yngre :(. Det varierar men sammantaget är det mindre än förut.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Blir inte längre lika tokkåt hela tiden. Kan gå flera dagar emellan att det rinner till. Får inte heller ståkuk av en vindil på ollonet längre...., som håller i sej hur lång tid som helst :(
Men, jag är lika kåt som tidigare och runkar lika skönt och sprutar lika mycket - men det är lite längre mellan gångerna. Leksaker och annan yttre stimulans ger hårdare kuk och ett stånd som varar längre... !
 
B

Bert:s

Gäst
Det blir inte lika ofta som förr men blir ett par tre gånger i veckan. Detta varierar med åren så det blir mindre i bland. Kåt kan jag bli oftare men behöver för den skull runka av mig.
Brukar kåta upp mig med någon novell som handlar om sex, då blir det oftast en runk med slutsats.
 

snoppp

Medlem
Ålder
72
Kön
Man
Är 62 år så inte är det som när man var 20 år och yngre. Nu kan det bli en eller ett par gånger i veckan men kåt är jag oftare.
 
Toppen