Hur är din KK?

surfing_bird

Medlem
Kön
Man
Hur är din KK? Vad är det som är så bra med honom?

Det handlar väl om preferenser, alla människor är olika. Men finns det någon gemensam nämnare vad gäller knullkompisar? Ämnet interesserar mig (från tjejernas vinkel alltså).
 
G

Guest

Gäst
Tar mig friheten att svara ändå :)

När ja gick på gymnasiet så var min syn på en kk typ ett one night stand som man fick mobilnumret till och träffades ett par gånger men en kk för mig i dag är en kompis som man har en superbra relation till. Ja träffar ofta kk's utan att vi måste knulla varenda gång. Kanske bara tar en fika eller vad som helst MEN man är öppen mot varandra om att man faktiskt är knullkompisar också. Får man sms från en kk där hon frågar om hon kan komma hem och leka av sig så vet man vad som gäller:oops:

men som sagt, en kk för mig måste vara en riktigt bra kompis i övrigt. Det är inget fel på ett skönt one night stand om man går ut en kväll men det stannar också där. Inga känslor öht
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
kk? Låter så väldigt hårt?... tycker bättre om att kalla det för "Räddaren i nöden"! ;)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
håller fullständigt med wamboy. Ens kk måste vara en god vän. Själv har jag en sen massa år tillbaka, har väl antytt det i andra inlägg. kk- det är väl mer en bästa vän som det händer att jag har sex med.
Fast det viktiga tror jag är, att man pratat mkt om det, rannsakat sig själv så att det inte blir sårade känslor nånstans. Alla kan ju bli förälskade & sånt kan ju omkullkasta relationer.
Min sambo är väl inte överförtjust direkt, men har fått lov att acceptera. Jag har inte kunnat ge honom nåt löfte att bara vara hans, men sån é jag.
 
G

Guest

Gäst
håller fullständigt med wamboy. Ens kk måste vara en god vän. Själv har jag en sen massa år tillbaka, har väl antytt det i andra inlägg. kk- det är väl mer en bästa vän som det händer att jag har sex med.
Fast det viktiga tror jag är, att man pratat mkt om det, rannsakat sig själv så att det inte blir sårade känslor nånstans. Alla kan ju bli förälskade & sånt kan ju omkullkasta relationer.
Min sambo är väl inte överförtjust direkt, men har fått lov att acceptera. Jag har inte kunnat ge honom nåt löfte att bara vara hans, men sån é jag.

Så du har en sambo plus en kk? Har han också andra att ha sex med?
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Hade "kk" när jag var singel och kravlös :)
En bra "kk" var han som var charmig, snäll, jävligt bra i sängen men som ville ha det på samma villkor som en själv.
Han hade lätt för att prata så att inga missförstånd uppstod.

miss the good old days :D (ibland) :cool:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
kk? Låter så väldigt hårt?... tycker bättre om att kalla det för "Räddaren i nöden"! ;)

Jag säger "lekkamrat" för vi saknar det andra k:et - vi har "bara" sex och ingen kompisrelation och det funkar suveränt bra för oss....
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Som min R! Han är 10 år yngre, bor på annan ort, en fantastisk, omtänksam och skicklig älskare och en snäll man som gillar mig och min kropp!:oops:
 
Toppen