Hur öka sprutet?

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Hej på er.

Hur öka sprutet (förutom att avstå från sex och att runka några dagar samt att runka länge innan man låter det gå förstås)?

Speciell diet, knapriga piller, träning av något slag?

Tacksam för alla tips då jag blir upphetsad av att spruta mycket (min fru tycker inte det är helt fel när jag gör det heller :))
 

eve

Medlem
Kön
Man
Låt din fru massera G-punkten samtidigt som hon suger dig. Det blir garanterat ett rejält sprut!!
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Sorry, jag har testat allt jag har kommit på och hört talas om, men sprutet påverkas inte så mycket. Om nån lyckats vill jag gärna veta hur.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by aandersa

Sorry, jag har testat allt jag har kommit på och hört talas om, men sprutet påverkas inte så mycket. Om nån lyckats vill jag gärna veta hur.

Vad var det du testat då och som inte funkade? Det kan man ju undvika - särskilt om det är dyrt eller gör ont :D
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by eve

Låt din fru massera G-punkten samtidigt som hon suger dig. Det blir garanterat ett rejält sprut!!

Låter absolut värt att testa. Jag menar - det kan ju inte vara fel även om jag inte skulle spruta som en brandslang :)
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Jag har testat de "knep" man fått.

* att dricka mycket
* hålla pungen sval / gå utan kalsonger
* zinktabletter
* träna muskulaturen genom att knipa när man kissar

Man kanske kan förbättra lite på nåt sätt, men de killar som får stora fina satser har det nog tyvärr genetiskt.
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Träna muskeln kanske funkar om man har mer att pumpa ut. Jag har helt enkelt lite sperma och rätt låg produktion. Om jag runkar två gånger tätt inpå finns det liksom nästan inget kvar att spruta andra gången.

Men som sagt, vet ni nåt knep så är jag lika glad som alla andra att få veta.
 

craazy

Ny medlem
Kön
Man
Jag har ett skitbra trick som jag andvänder. Såfort du ska komma stannar du upp tills du är redo igen, så gör du kanske 10 ggr. Sen e det bara o spruta ;)
 

mackan_pilsk

Ny medlem
Kön
Man
Mitt bästa tips funkar, men är kanske tråkigt. Fast jag lovar att det funkar, åtminstone för mig.
Kolla porr, bli kåt. Länge. Gärna flera timmar. Sexchatta. Ni fattar?
Sen går du hem till tjejen, har ett skönt knull - och avslutar med att dra ut kuken och lägga satsen i sänggaveln ovanför hennes kudde! Helt säkert!!
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Tog upp den här gamla tråden. Ju längre man håller på sig innan det går dess mer sperma blir det. Om man har suttit och maratonrunkat sprutar man ju mycket mycker mer än om man bara drar en snabbtralla. Om man sen liksom "skjuter på" när man sprutar, blir det ju mycket mer. Då kan man få värsta porrfilmssprutet.
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Jag har faktis, kt lyckats förbättra mitt sprut alltså hur det skjuta ut. För mig funkar det bra att klämma lite strax före ollonet och liksom hålla för ett par sekunder. Sen när jag släpper skjuter jag iväg några decimeter typ.

Det är fortfarande samma lilla sats, men det är väl för att det liksom inte finns mer sperma därinne...
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag brukar spruta sperma rätt så kraftigt ifall jag inte har runkat (eller haft samlag) på tre dagar, då kommer det mycket av det. Ifall jag runkar varje dag så kommer det bara en liten sats och det brukar inte bli nåt kraftigt sprut, bara liksom rinner ut ur ollonhålet.
 

anderz_anderz

Ny medlem
Ålder
71
Kön
Man
Erik188>>> Jo det funkar, har själv provat [^]
Men för andra funkar det inte alls...
Du får helt enkelt prova själv, det är ju iallafall helt ofarligt.

Heterorunkarn
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Har du inte prövat att precis innan du kommer att man bara slutar rör den inte sen efter nån min gör samma sak efter några upprepningar av detta så när man väl vill komma och gör så man gör det blir man ju helt knäsvag som att gå in i väggen fast på ett skön sätt lixom :)
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Det absolut bästa är att runka och sluta precis innan det går. upprepa det flera gånger så sprutar du mycket. Sedan brukar jag göra så att jag inte runkar när det sprutar utan bara drar bak förhunden och låter det spruta fritt.
jag sprutar typ 8-9 sprut......alla över två meter långt....
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Det är faktiskt ett bra knäp Bigload :D jag har provat det några gånger och det får verkligen sperman att spruta ut med kraft. Själv brukar jag få bara 2-3 kraftiga sprut, aldrig så många som 8-9, låter faktiskt lite otroligt tycker jag :)
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Isdx: ja jag vet att det låter otroligt, det säger alla. och när tjejer ser det med egna ögon så blir dom väldigt förvånande. men jag är glad..skulle inte vilja byta bort det mot nåt...
 
Toppen