Hur öka sprutet?

Isdx

Medlem
Kön
Man
Ja Bigload, verkligen otroligt, jag kan tro tjejer blir mycket förvånade för jag tror det är ganska ovanligt bland män att spruta så mycket sperma på en gång. Du kan bra vara stålt över det tycker jag :D
 

BigMcSprut

Ny medlem
Kön
Man
har samma erfarenhet som Bigload. Har tömmt satser på upp till 13 sprut. Har film på en 11 spruts laddning. Långvarig onani, bra porr, nära sprut länge sen kommer det kaskader
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Jag sprutar oftast typ 13 sprut också...9 av dom sprutar över två meter...det är bara dom långa som räknas...korta sprut och att droppa ut sperma klarar väl alla....:)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by anderz_anderz

Gör som porrfilmsskådisarna, käka soyalecithin! :cool:
Finns i hälsokostbutiken.

Heterorunkarn

Testade det och kan inte påstå att det gjorde någon skillnad. Det blev varken mer eller mindre sperma vad jag kan se. (Däremot var det rätt äckligt att klämma i sig en sötslemmig vätska i en dryg veckas tid och lite snopet att veta att man var 95:- fattigare...)
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Skulle vara intressant att göra ett test i diciplin, när folk är inne på teckniken att sluta precis innan de kommer. Hur många gånger kan du stoppa innan du måste komma. Tror min egen diciplin låg runt 10 gånger.

Så vart jag än i värden vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Nupp

Ny medlem
Kön
Man
Hur gör man då om man vill spruta mindre? Det blir rätt jobbigt av att spruta för mycket...
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Ja det har ju verkligen funnits tillfällen när man hade velat spruta mindre. till exempel på offentliga platser eller när man har sex med en tjej som inte är så förtjust i sperma. framför allt vore det skönt om det inte sprutade så hårt och långt....man vet ju aldrig var det hamnar :)....men jag har då aldrig lyckats....
 

anderz_anderz

Ny medlem
Ålder
71
Kön
Man
Originally posted by G-mannen

Originally posted by anderz_anderz

Gör som porrfilmsskådisarna, käka soyalecithin! :cool:
Finns i hälsokostbutiken.

Heterorunkarn

Testade det och kan inte påstå att det gjorde någon skillnad. Det blev varken mer eller mindre sperma vad jag kan se. (Däremot var det rätt äckligt att klämma i sig en sötslemmig vätska i en dryg veckas tid och lite snopet att veta att man var 95:- fattigare...)

...som sagt, det funkar inte för alla. En veckas tid är ju lite väl kort tycker jag...
Kapslarna sväljer man hela, sen suger magsafterna ut det gôttaste, typ... :eek:

Heterorunkarn
 
Toppen