hur blir du efter orgasm?

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Om du knullar och får orgasm, hur blir du då? Kan du köra vidare för fortsatt njutning, eller kan du köra vidare för din partners skull, utan att känna så mycket njutning för egen del, eller blir du för känslig där nere och måste ta en paus?

Är extra intresserad av svar från tjejer då jag själv är kille, men jag hoppas att alla delar med sig av sin story :)

Som svar på min egen fråga:

-Oftast kan jag köra vidare nästan direkt, dock är kuken inte lika hård som innan, men efter en stund är den tillbaka i samma form.
Men ibland kan jag behöva en paus på några minuter pga att kuken blir väldigt känslig (under tiden fortsätter jag gärna att göra det skönt för tjejen på andra sätt). Detta händer oftast om jag hållit mig väldigt länge innan jag kommer.
När jag väl kommit en gång är jag inte alls lika känslig i kuken som tidigare och kan därför inte njuta av sexet på samma sätt som innan den första orgasmen.

Hur är det för dig?
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
För mig är det så att jag juckar,gnider nära slidöppningen omväxlande långt in med stor njutning...men när jag väl har kommit är det precis som "luften går ur"
o jag tappar intresset att fortsätta knulla ...blir lite trött också..
Kan dock komma igång om en timme eller nå`t om tjejen vill o jag är extra kåt.
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Det är så olika det där.

Vissa gånger kan jag fortsätta nästan direkt efter sprutet en omgång till, framför allt när jag är bakiskåt då kan det bli flera ggr på en dag :p
Om jag kör ett riktigt långknull, hålla riktigt länge på sprutet och kanske inte knullat på några dagar då blir det en mega utömmning då brukar lusten som rinna ur en direk efter [|)] Då får man ta en paus och ev. fortsätta lite senare ...

Men att köra på efter att ha sprutat t.e.x om tjejen inte fått orgasm är inga problem det får man göra ibland...
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
För det mesta så brukar jag vara ganska avtrubbad efter att jag sprutat

Men det har hänt att jag kunnat nästan direkt efteråt.

Några gånger när man knullat och tillsist sprutar och jag o tjejen legat i missionärs ställning så har jag inte dargit ut kuken efteråt, utan låtit den vara kvar inne i henne även om den blir slak. Efter en stund så har hon liksom masserat kuken med underlivet och då har den styvnat ganska fort igen....och vi har fortsatt knulla med sprutet kvar i henne....:p
 

stilig

Medlem
Kön
Man
Jag tappar lusten när jag kommer efter sex. Jag kan fortsätta med vill det inte, så för mig är det bäst att tillfredställa min kvinna helt innan jag kommer, för efteråt är det försent.

När jag runkar däremot kan jag bli lika kåt som jag var innan jag kom på bara några minuter. Vet inte varför.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan bara hålla med föregående talare. Jag tappar istort min egen lust direkt. Så ska min partner få "high score" så måste jag ordna till det åt henne före innan jag kommer. Men visst det händer ibland att det blir osynkat och jag kommer före, men då gör jag det skönt för min partners skull ialla fall, inget bra med att lämna sin partner otillfredställd. Då oftast med oralsex tills hon kommer. Det är inte mer än rätt.
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Så här fungerar jag: Utan fördröjningsspray kommer jag oftast före hustrun.
Brukar därför tillfredsställa henne först med fingrar o tunga ... o när hon har "orgasmerat" färdigt o är beredd...så kör jag mitt "race". Efter att ha kommit är jag ganska avtrubbad o kan inte köra direkt. men om jag har knullat eller runkat på kvällen kan jag mycket väl prestera ngt på morgonen igen..
 
Toppen