Hur dolde du morgonståndet i lumpen?

oscar18

Ny medlem
Kön
Man
Du som har gjort lumpen:

Hur gick det att gå upp ur sängen med morgonstånd?
Var det någon som såg det? Hur var det på väg till toa?

Såg du någon annan som hade morgonstånd?

Hörde du någon runka i sängen i lumpen?
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja det var många som hade morgon stånd på det logimentet som jag låg på. Vi var 16 man och i bland runka vi i lag helt fantastiskt:p:):p

Runkare
 

tjek

Ny medlem
Kön
Man
Jo nog har man sett morgonstånd på luckan, vi var ju alla lika så efter ett tag brydde man sig inte. Gick ut i duschen med pitten rakt ut. vid ett flertal tillfällen så runka vi laget runt. Minns att vi runka bulle en gång med, 12 man runt bullen och alla lämna sitt bidrag.....
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var aldrig med om grupprunk i lumpen men problemet med morgonståndet gick snart över. De flesta lider ju av samma åkomma så det var ingen som skämdes över sina stånd

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 

mgk

Medlem
Kön
Man
I början var det roligast att se tjejernas reaktioner på mornarna. Några av oss killar visade upp oss i vår fulla prakt och tjejerna visste inte hur de skulle göra. De ville titta men samtidigt var det nog lite pinsamt...
Det var en härlig känsla. ;)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Som tur är så fick jag frisedel.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

joppe

Medlem
Kön
Man
Jag låg på en båt ute på ett ka förband nånstans i sverige. Jag hade turen att ha en kille med stor dragg i slafen åvanför,det var våra två bingar i ett trångt utrymme bakom byssan! varje morgon gled han nerför sängen och stod med underkroppen mitt framför mej! Han viste att jag kollade på honom och han gillade det! Efter ett tag började han sova naken och jag började sätta mig på sängkanten samtidigt som han gick upp. Efter ett par veckor började han att stå och dra i snoppen framför ansiktet, och jag satt och runkade, han slutade alltid innan det skulle gå för honom! En helg då vi hade betedskap samtidigt så vaknade vi på lördagsmorgonen och jag satte mej upp som vanligt och han hoppade ner framför mej med ribba som vanligt! Han började dra i snorren men den här gången kollade han fram på mej och log sen flyttade han sig närmre mej och fortsatte runka, efter ett tag stönade han till och sptutade mej i ansiktet, jag gapade och fick ett par sprut i munnen och sprutade rakt ut över hans ben och fötter!//H
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Gjorde lumpen i Hässleholm 1980 ca. Rätt svenning och stötig miljö - alla smög med sina handdukar tight åtdragna runt magen.... jag var inte så tuff heller men det fanns lite att titta på i duscharna. Var hemma hos en kille som bodde på orten, "kollade läget" med honom - fick en fågelholk till svar - lite skämsigt nästa dag..... Hans kompis fick säkert veta om det, gick och visade upp sej lite diskret, vågade inte kolla läget med honom....
Gert-Inge, en stor och kraftig kille från trakten, ville visa upp sej i duschen efter en 4-dagars övning i fält. Lite "ölburks-size" på hans kuk vill jag minnas, eller efterkonstruktion.... :) De fyra dygnen i fält+ mången testeostoron i 20-års ålder gjorde att jag fick dunderstånd på ingen tid alls, gick in i hans dusch, "kvick innan det kommer någon...", jag sprutade nästan innan han hann ta i kuken och minns inte hur det gick för honom. Vi pratade aldrig om det efteråt..... / Indulgence
 
Toppen