Hur "elaka" fantasier har ni?

dp-lover

Medlem
Kön
Man
En del tjejer har rätt tuffa fantasier. I min kvinnliga bekantskapskrets (tidigare flickvänner, älskarinnor, etc) finns det flera med sådana, med fantasier om stränga rektorer, ansiktslösa elaka män, osv.

Jag älskar det där!

Men det finns gränser. Träffade nyligen en tjej på nätet som inte bara nöjde sig med hårda tag, det skulle vara HÅRT och snuffigt till och med. Tortyr och annat ... Hu!

Klarar inte det... Det där är direkt avtändande.

Hur vanligt kan det vara med den sortens fantasier? Det är den ena frågan. Den andra är mer direkt: hur "elaka" är dina fantasier?

Som väl framgår riktar jag den här frågan till tjejerna här på forumet. (Och om det är så att DU har tortyrfantasier så måste jag klargöra att jag inte är ute efter att fördöma... Så svara ändå.)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Skulle vilja pissa i min pojkväns mun, men det kanske inte är "tortyr" som så.
 

lindalinda

Ny medlem
Kön
Man
uscha mej, sådant tänder jag inte alls på. (kiss) med jag gillar hårdare tag.. typ slå lite på skjärten och att killen "tar mig" hårt. ;)

onanera mera :)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Min pojkvän vet att jag skulle vilja pissa i hans mun, men han vill inte, och jag respekterar det.
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Tillbaka till ämnet!

Vi släpper alltså Gizzas wet-fantasi, hur svårt det än nu må vara. ;)

Frågan är nu: Hur "elaka" är dina fantasier? Och då tänker jag kanske i första hand på elakheter som du (tjej) i fantasin tycker det är upphetsande att bli utsatt för.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Jag tror nog att de5 är en hel del vanligare med sånna fantasier idag än var det var för 10 år sen då inte alla hängde ute på nätet och surfade runt.... Nu kan man få se en hel dl saker vilket jag tror leder till att det kan vara spännande att fantisera om att ha lite mer "brutal" sex...

Vad jag har mäsrkt så förut var det inte nån som öppet pratade med sinna kompisar om sina små avikelser i sex livet. Som "Kiss" "bondage" "våldtäckts fantasier"... även sånna små saker som "dildos" va saker maninte pratade runt och öppet om tidigare och jag tror helt klart att internet har en hel del med detta att göra... och för mig e det inte direkt störande för jag tycker själv om att testa lite nya saker och man kan få mycket roliga ideér när man spanar runt blan de oändliga sidor som fionna där ute... det jag däremot tycker blir lite fel är när det kommer en 14 årig typ som inte äns har åldern inne för sex och säger att han/hon ÄLSKAR bondage eller nåe sånt... tycker nog man ska reda ut sitt sexliv och testa de andra sakerna när man är lite äldra och tar lite mer ansvar.....

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

Incognito

Ny medlem
Kön
Man
Är väl inte riktigt rätt tråd men så länge ingen kommer med något annat än Gizza's wet fantasi kan vi lika bra spinna vidare på den.

Har lite svårt att förstå upphetsningen men man måste kanske pröva för att egentligen ha någon åsikt. Dock borde det väl finnas nån gräns? Jag menar, du kommer ner på morgonen och är pissnödig. Skulle du då vilja släppa det kisset i någons mun? Brukar vara rätt gult och kraftigt "urin"luktande.

Bättre kan jag då förstå om man dricker typ 2-3 liter vatten. Känns som ett bättre alternativ. Eller i mitt fall så kanske jag skulle välja några öl istället. Blir grymt pissnödig och det ser ju ut som vatten när man pissar...;)

Hur som helst. Vad är det som lockar? Vad föredrar man, kraftig urindoft eller lite utblandat vatten..;)
 

sexy_me

Ny medlem
Kön
Man
Jag drömmer om att bli "våldtagen" och tvingad till sånt jag inte vill... Utnyttjad och förnedrad till max. Gärna av fler män samtidigt!

Även fast det då skulle va en lek... Och att jag kan sätta stopp för det när jag vill... Men det drömmer jag om! ;):oops:

Alltid Kåt!!! :p
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har aldrig haft någon fantasi som jag verkligen inte vill uppleva i verkligheten, så de är ganska snälla.

Handlar om smisk, flera män samtidigt, bli tagen hårt bakifrån, ja, harmlösa i det hela taget. Har till och med hänt att jag stoppat mina egna fantasier för att jag kännt att nej, det där vill jag ju inte ska hända i verkligheten... Någon som känner igen sig i det??
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Rödluvan

Har till och med hänt att jag stoppat mina egna fantasier för att jag kännt att nej, det där vill jag ju inte ska hända i verkligheten... Någon som känner igen sig i det??

Fantasier är väl till just för att man i tanken ska kunna leva ut det som man inte kommer att genomföra i det verkligen livet?
 

Doktor

Ny medlem
Kön
Man
om du blev bunden och fick ett ordentligt lavemang?? skulle det va tillräkligt förnedrande??
Originally posted by sexy_me

Jag drömmer om att bli "våldtagen" och tvingad till sånt jag inte vill... Utnyttjad och förnedrad till max. Gärna av fler män samtidigt!

Även fast det då skulle va en lek... Och att jag kan sätta stopp för det när jag vill... Men det drömmer jag om! ;):oops:

Alltid Kåt!!! :p

de e jag
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Tilda

Fantasier är väl till just för att man i tanken ska kunna leva ut det som man inte kommer att genomföra i det verkligen livet?

Ja, visst är det så. Men jag tänder inte på saker som jag inte skulle vilja uppleva i verkligheten. Jag vill fantisera in mig själv i en upphetsande situation, och upphetsande är den bara om jag verkligen kan se mig själv i den. Sen har jag många fantasier som jag antagligen aldrig kommer att förverkliga, men jag skulle kunna tänka mig göra det, viss skillnad.
 
Toppen