Hur förändras onanin när man blir äldre?

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Du kan var helt lugn Oliver, kåtheten och därmed runkandet avtar inte så särskilt mycket när man blir äldre. Jag är 62 år, gift och har det bra, men runkar gör jag nog varannan dag minst.
 
Kön
Man
Jag kan bara instämma med de föregående inläggen! Det blir bara bättre och bättre! Man blir öppnare för att testa nya saker och oftast är det mycket lyckat med nytt!

:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Kan inte påstå att jag runkar mer nu för tiden, men det är mycket skönare. Man lär sig sin kropp efter hand. Var gränser går osv. Får bara bättre och bättre utlösningar tycker jag:p

Keep on going!!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är 42 och tycker bara jag blir kåtare och kåtare. Har först nu även upptäckt hur skönt det kan vara med s k hjälpmedel, blir stenhård på typ 3 sekunder när jag sätter igång vibrovaginan(eller vafan den kallas..). ska testa miss softyn också...jag borde skämmas!!
 
Kön
Man
Nej, varför ska du skämmas?? :p Man måste njuta här i livet! Fram för mer sexleksaker!

Själv har jag en hel arme med olika dilods mm:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Trångt i byrån å gardroben...
Skämt åsido...
Kör så det rycker, finns det nåt roligare än sex??

Originally posted by Fröken Höger

Nej, varför ska du skämmas?? :p Man måste njuta här i livet! Fram för mer sexleksaker!

Själv har jag en hel arme med olika dilods mm:p



Smisk! känslan som sitter i
 

RGS

Ny medlem
Ålder
68
Kön
Man
Är nu 49. När jag var yngre var det bara handtrall med högran. Har bytt till vänstran. Stimulerar skönare undertill. Använder gärna glidmedel tex massageolja. Med förhuden nere och med olja blir det orgasm så det sprutar om det. Härligt!
 

baldpubes

Ny medlem
Kön
Man
Jag är så gammal att mitt bäst-föredatum börjar närma sig, men inte fan slutar jag runka för det. Och inte knulla heller! Den enda skillnaden är att det ibland kan ta litet längre tid att få upp ett användbart stånd, men känslan skiljer sig inte från den man hade som 12-13åring.
 
Kön
Man
Jag tycker det är mycket skönare att runka nu än när jag var yngre. Men jag runkade fler gånger per dag när jag var ung. Då kunde det bli 4-5 ggr per dag utan problem.

Nu runkar jag en gång per dag och ofta två gånger om dagen. Men jag är singel så jag hinner med det.

Nu för tiden kan jag hålla på riktigt länge och jag tycker att det blir skönare så. Ibland är det så skönt att jag känner mig som drogad. Jag har med tiden utvecklat min onani till en skön konst och jag vet hur jag ska göra för att få ut det mesta av mitt runkande.
 
Toppen