Hur fixar ni att vara naken trots sambo?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag passar på när frun inte är hemma. Det kan vara en kort stund så hon är på affären, eller en halv dag då hon jobbar extra (hon är pensionär nu). Men det är inte lätt att hitta guldkornen i vardagen....
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Bara se till att förklara att jag gillar gå naken, tror inte partner skulle ogilla det. Jag går ofta naken fast partner är textilare mestadels av tiden.
Numera är hon även med på naturist campingar men hon tar inte av sig.
 

man70

Välbekant medlem
jag saknar sommar och nakenbad, undrar om det finns någon nakenbad förening i uppland som hyr in sej i badhus?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Bara se till att förklara att jag gillar gå naken, tror inte partner skulle ogilla det. Jag går ofta naken fast partner är textilare mestadels av tiden.
Numera är hon även med på naturist campingar men hon tar inte av sig.
Jag tycker du förenklar problemet en hel del. Så enkelt är det inte att bara förklara att jag vill gå naken. Man måste ta hänsyn till andras åsikt också och har man då en fru som absolut inte accepterar nakenhet (förutom i duschen eller vid sex) då är det som gjort för gräl....
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker du förenklar problemet en hel del. Så enkelt är det inte att bara förklara att jag vill gå naken. Man måste ta hänsyn till andras åsikt också och har man då en fru som absolut inte accepterar nakenhet (förutom i duschen eller vid sex) då är det som gjort för gräl....
Skilde mig för fem år sedan och vi var naturister. Var sedan ut och dejta lite "flickor" och en av fem jag träffade godtog inte min nakenhet så hon blev det ingen längre date.
En del var nyfikna på naturismen men henne jag delar säng med går ogärna naken men är ok om jag är det.
Kan förstå att ett förhållande där man inte tidigare har tyckt naket är naturlig då är det svårt ändra på det.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Skilde mig för fem år sedan och vi var naturister. Var sedan ut och dejta lite "flickor" och en av fem jag träffade godtog inte min nakenhet så hon blev det ingen längre date.
En del var nyfikna på naturismen men henne jag delar säng med går ogärna naken men är ok om jag är det.
Kan förstå att ett förhållande där man inte tidigare har tyckt naket är naturlig då är det svårt ändra på det.
Jag förstår. Och procentuellt sett är vi som inte är naturister i stor majoritet. Det är därför jag menar att du förenklade det hela...
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jo så här gör jag.
Drar för gardiner så grannarna slipper se sen tar jag av mig kläderna, viker ihop det som inte ska i tvätten och lägger på sängkanten eller en stol sen är jag i mig själv så länge det passar sig. Enkelt ;)
Ja jag är singel men inneboende hos en kille som också är frigjord och han gör det samma ibland och nej, vi ligger INTE med varandra. Onanera, det händer då och då.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vi som inte bor ensamma, men känner ett tvång att vara naken. Och det gör nödvändigtvis inte partnern.. Hur fixar ni nakenheten som kroppen kräver?
Förstår inte frågan?

Går naken när jag känner för det
Så länge inte grannarna ser nåt så är det ok

Frugan bryr sig föga

Barnen ringde och bad mig klä mig om de tog hem kompisar efter skolan
Å andra sidan visste jag när de borde komma hem och klädde på mig då
 
Toppen