Hur gör man för att spruta långt?

KinkyDattis

Ny medlem
Kön
Man
Hej på alla! Oftast när dte kommer för mig så brukar dte bara rinna! Och jag vill veta hur man kan göra för att för att kunna spruta lite!:oops:
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Runka länge, stanna av varje gång du känner att du snart ska komma. Håll på så ett tag så lovar jag att när du väl kommer så blir det både dkönare och du kommer spruta riktigt långt!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
I porrfilmer ser man ju ofta hur killarna skjuter sin sperma med kraft långt, det är en speciell teknik dom använder sig av som kräver viss träning. Har nånstans på nätet sett en förklaring på det, men kommer inte mer ihåg exakt hur dom gör det... har att göra med ett visst grepp kring ollonet
 

SOLO

Medlem
Ringfingret och tummen omsluter hårt precis under ollonkanten precis føre avskjutet, då førhøjs kænslan och en førsats skickas ivæg lååångt. Funkar kanske inte før alla.
 
S

sprutkuken -LÅST-

Gäst
Precis som sexsugen78 skriver gör som han då sprutar du längre.
Originally posted by sexsugen78

Runka länge, stanna av varje gång du känner att du snart ska komma. Håll på så ett tag så lovar jag att när du väl kommer så blir det både dkönare och du kommer spruta riktigt långt!
 
L

LÅST

Gäst
kanske ska du hålla dig så mycket d orkar och sen bara släppa loss.

KZ
 

trombias

Medlem
Kön
Man
För att kunna få dom spruten du ser i porrfilmer och dyligt så krävs det att du använder ett preparat som heter "Pregnyl"
Detta är ett ämne som man tar med hjälp av kanyl i förslagsvis låret eller i skinkan.
Detta ämne producerar sperma, men sperman som produceras med hjälp av pregnyl är inte användbara i meningan att göra ngn gravid.

Har provat och det är sinnessjukt vad man sprutar av det, det sa min tjej också.
Hur faaan kan det komma så mycket på en gång?? Det har det aldrig gjort innan ju.
Nää, sa jag det har det inte hahahaha
 
G

Guest

Gäst
vart kan man köpa den dära saken da ??
Originally posted by trombias

För att kunna få dom spruten du ser i porrfilmer och dyligt så krävs det att du använder ett preparat som heter "Pregnyl"
Detta är ett ämne som man tar med hjälp av kanyl i förslagsvis låret eller i skinkan.
Detta ämne producerar sperma, men sperman som produceras med hjälp av pregnyl är inte användbara i meningan att göra ngn gravid.

Har provat och det är sinnessjukt vad man sprutar av det, det sa min tjej också.
Hur faaan kan det komma så mycket på en gång?? Det har det aldrig gjort innan ju.
Nää, sa jag det har det inte hahahaha
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Originally posted by trombias

För att kunna få dom spruten du ser i porrfilmer och dyligt så krävs det att du använder ett preparat som heter "Pregnyl"
Detta är ett ämne som man tar med hjälp av kanyl i förslagsvis låret eller i skinkan.
Detta ämne producerar sperma, men sperman som produceras med hjälp av pregnyl är inte användbara i meningan att göra ngn gravid.

Har provat och det är sinnessjukt vad man sprutar av det, det sa min tjej också.
Hur faaan kan det komma så mycket på en gång?? Det har det aldrig gjort innan ju.
Nää, sa jag det har det inte hahahaha


Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Men jag sprutar tio sprut över två meter långt och jag har aldrig behövt använda något "medel". Det har nog mer att göra med hur vi är skapt.
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Kan nog öka sperma tillgången, men föredrar nog inte att testa det igemed att det används till sådana som har såkallad ofruktsamhet och innehåller ett specielt könshormon gonadotropinhormon.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tror inte heller att medlet är någon som läkare väljer att skriva ut bara för att man vill spruta mera heller.
 

MrBubbleMan

Ny medlem
Kön
Man
Vad kan det skrivas ut för egentligen? Kommer man bara till läkaren och säger ungefär "Öhhhh, Jag skulle ha sån där extrasperma, kan du inte skriva ut lite åt mig så jag kan ha lite kul" :p
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
tror nog läkaren skulle då bara garva åt dig :D

Originally posted by MrBubbleMan

Vad kan det skrivas ut för egentligen? Kommer man bara till läkaren och säger ungefär "Öhhhh, Jag skulle ha sån där extrasperma, kan du inte skriva ut lite åt mig så jag kan ha lite kul" :p
 

natacha

Ny medlem
Kön
Man
...for the love of Christ! sex är något naturligt, inte ska ni väl hålla på o spruta nåt skit i låren för att spruta längre, ärligt!!!

...som kvinna och flickvän är mitt tips (vet att det nämnts) att hålla på lite längre, stanna när det är som skönast, svårt men går att lära sig, och sen är det bara att köra;)

...vill inte skryta, eller jo, min kille är sputkung;) and I like it..å andra sidan så är det ju inte sprutet som gör sexet utan era flinka, sköna, sexiga rörelser ni killar gör med era sträva tungor...


övning ger färdighet, så ut och spruta!! och skippa alla f?!king preparat!!!

kram, natacha
 
G

Guest

Gäst
Jag har nyss upptäckt hemligheten med att spruta, hade samma problem som dig ända tills nu... det bara rann och ibland när jag va riktigt kåt kunde jag få iväg ett sprut. Hemligheten är att vid ett speciellt tillfälle ska man "trycka" och då lovar jag dig... då kommer sperma dushen ^^
Sen hur kåt man e och hur länge man hållt på får inte underskattas heller!


Göraren och likasinnade - I tiden
 
Toppen