Hur gör ni innan orgasm?

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Brukar du vilja hålla i dig när du börjar närma dig orgasm? Eller på annat sätt göra något som du vill göra när det börjar bli skönt?
Tex att du håller hårt i täcket, tar tag i bordet, andas mer sällen eller att du bara vill bita dig lätt i läppen?
 
Kön
Kvinna
Brukar du vilja hålla i dig när du börjar närma dig orgasm? Eller på annat sätt göra något som du vill göra när det börjar bli skönt?
Tex att du håller hårt i täcket, tar tag i bordet, andas mer sällen eller att du bara vill bita dig lätt i läppen?

Jag vet faktiskt inte? Är i sådant tillstånd där jag varken vet ut eller in så att säga.
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Det går tyvärr bara att svara på i orgasmögonblicket, och då är det lite svårt att skriva. ;)

Skämt åsido är det inte jag har tänkt på, så jag vet faktisk inte.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja det har jag va¨l inte tänkt så noga över va' jag gör men jag tror att jag håller andan precis innan det går för mig och när det går så stönar jag väl högt.

Jag är väl som de flesta andra här tänker väl bara på att få en härlig orgasm.

:p:):p
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det beror lite på om jag runkar och får orgasm eller om jag knullar/blir avsugen.

Oftast försöker jag dra ut på det och så vet jag att jag låter, men som Maree säger: "Är i sådant tillstånd där jag varken vet ut eller in så att säga." :)
 

kukkul

Ny medlem
Kön
Man
I bland vickar jag på fötterna upp och ned! Lite mysko, men innan jag kommer så spänner jag benen och fötterna börjar vicka.

Och är det extra skönt är jag tydligen ganksa högljud enligt min partner. Det är inget jag tänker på.
:oops::p
 

climber99999

Ny medlem
Kön
Man
Oftas vet man ju inte hur man reagerar och då är det ju som bäst. Normalt så äe jag helt avslappnad i kroppen om inte sexställning kräver ngt annat.
 
Toppen