Hur gör ni män som känner för att runka när partnern är hemma?

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar varje dag men sprutar inte. Frun vet inget. Jag har ofta mjukisbyxor och inga kalsonger när jag runkar. En tjock tröja döljer ståndet. Frun kan vara i rummet intill när jag kollar på porr på Ipaden. Lättare när man sparar på sprutet, blir ju inget kladd. Sprutet får frun i fittan när hon vill knulla som är en gång i veckan.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Numera delar vi tyvärr inte samma sovrum längre, av olika anledningar. Så det blir runk både morgon och kväll, dock inte alltid till sprut. När vi delade sovrum hände det lite då och då att jag runkade av mig medan frun sov i sängen bredvid. Tog en strumpa som jag trädde över kuken just när orgasmen var på väg och sprutade i den för att undvika att kladda ner lakanen...
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min särbo vi har i stort sett inget sex gemensamt. Hon vet att jag runkar och sett att hon smygtittar i bland. Jag gör ingen hemlighet av det, går ju ofta naken här hemma och i bland kommer lusten på.
Är vi ute med husvagnen lär hon se mig runka och även spruta, skulle bara var jobbigt att smyga med det.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag och min särbo vi har i stort sett inget sex gemensamt. Hon vet att jag runkar och sett att hon smygtittar i bland. Jag gör ingen hemlighet av det, går ju ofta naken här hemma och i bland kommer lusten på.
Är vi ute med husvagnen lär hon se mig runka och även spruta, skulle bara var jobbigt att smyga med det.
Om hon smygtittar på dig så finns där väl lite intresse. vill hon inte vara med då?
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Fördelen med mysbyxor och e-stim. Bara stoppa in en plugg, sätta på en ollonring och koppla upp mot strömenheten. Sen kan man gå med en pirrande, kittlande känsla i absolut hela underlivet hur länge som helst och bara öka styrkan när man vill komma. Ingen märker någonting alls.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Måste testa e-stim någon gång. Det verkar vara en skön upplevelse. Tyvärr dyra grejer bara för att testa. Skulle helst träffa någon som har utrustning och som är villig att låna ut.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Måste testa e-stim någon gång. Det verkar vara en skön upplevelse. Tyvärr dyra grejer bara för att testa. Skulle helst träffa någon som har utrustning och som är villig att låna ut.
På Wish eller Aliexpress finns billiga kit med strömenhet och några tillbehör att testa inann man går på dyrare saker.
När jag väl blev inbiten så köpte jag en bra strömenhet och byggde mina tillbehör själv.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
På Wish eller Aliexpress finns billiga kit med strömenhet och några tillbehör att testa inann man går på dyrare saker.
När jag väl blev inbiten så köpte jag en bra strömenhet och byggde mina tillbehör själv.
Det finns någon slags muskelstimulering med el på Kjell&co. Är den något att kunna börja med, eller ska det vara tillverkat för sexuell stimulans?
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Den duger säkert utmärkt. Men att använda padsen man får med tycker inte jag är så sköna. På aliexpress kan du köpa ett kit med de tillbehör du vill ha. Sen kan du naturligtvis kombinera dessa med den enhet från kjell.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Lite svårt bara att köpa grejer som levereras med posten. Är lite nojjig över att frun ska undra...
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar alltid i smyg även om sambon är hemma.
Visst runkar jag med henne i närheten också, men jag vill ju runka mycket, mycket oftare.
Så dagarna börjar oftast med ett härligt runk i smyg när man vaknar med ett härligt morgonstånd. Vidare blir det Smygrunk överallt här hemma så fort vi inte är i samma rum.
Jag runkar massvis och edgar galet mycket men sprutar väldigt sällan då jag oftast sparar det till sexet
 

LosRunker

Medlem
Jag runkar öppet när jag är kåt och det spelar ingen roll vart vi är riktigt. Kollar vi tv, köket, sängen eller i bilen så är det lugnt och hon brukar kolla på lite och ibland hjälpa till.
Hon vill hellre att jag är öppen med mitt runkande än att smyga med det. :p
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar öppet när jag är kåt och det spelar ingen roll vart vi är riktigt. Kollar vi tv, köket, sängen eller i bilen så är det lugnt och hon brukar kolla på lite och ibland hjälpa till.
Hon vill hellre att jag är öppen med mitt runkande än att smyga med det. :p
Samma här hemma, oftast så blir det en hjälpande hand eller mun
 
Toppen