Hur gör tjejer

petroleum

Ny medlem
Kön
Man
Jag undar om tjejer också brukar spänna låren för att få det att gå. Typ, när man onanerat fler än en gång och vill få en till :cool:
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag undar om tjejer också brukar spänna låren för att få det att gå. Typ, när man onanerat fler än en gång och vill få en till :cool:

Däremot spänner jag låren när jag kommer.
 

Fina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Nej inte kanske låren. Eller jo, spänner väl allting.. Ryggen, magen, :)
Men det räcker inte enbart med att spänna låren om det var frågan..... (n)
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Hej tjejer!
Såg en bild på en tjej som slickade sig själv (ingår i en bildserie utlagd av Smakfull idag 15/2 Allmänt om onani/ "Bilder, bilder och åter bilder"). Är det vanligt att ni kan det, eller är det lika ovanligt som att killar kan suga av sig själva? Jag antar att man måste vara väldigt vig, men kvinnor är nog generellt lite mjukare i lederna än oss killar. Någon som vet?
Är nog lika ovanligt att vi når och kan slicka oss själva, som att ni killar når för att suga. Men nådde jag, skulle jag definitivt testa! :p
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är inte ''en'' tjej som slickar sig själv, utan två tjejer som slickar varann, man kan se skulderbladen på tjejen som befinner sig överst, om det vore samma tjej som man ser ansiktet på så vore det en väldigt konstigt skapt individ, men hon kanske skulle vara lycklig ändå för att hon kan slicka sin egen fitta. Eftersom man kan se axlarna på henne med utsträckt tunga och skulderbladen brukar sitta ett par eller tre decimeter nedanför axlarna så bedömer jag det som att det två tjejer och inte en. Förlåt, jag känner mig verkligen som en glädjedödare, har ibland själv funderat på om en tjej kan slicka sig själv, det finns en del bilder som ska föreställa det, men som ändock varit fejkade. En ung elitgymnast kanske, men dom lägger nog inte ut sig på nätet. Hoppas att ni inte blir allt för bittra.
 
Last edited by a moderator:

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Det kan mycket väl finnas tjejer som kan detta. Finns en sjukdom som gör att lederna inte funkar som de ska och kan översträckas rätt rejält.
 
Toppen