Hur gör vi detta forum bättre för kvinnor

Vill ni vara vänliga mot kvinnliga medlemar

  • Om ni svarar nej, då har du inte på deta forum att göra

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    24

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
* Respekt för varandra
* fokusera på att ge energi istf att bara ta och roffa åt sej
* perspektivet att forumet är större än mej själv. Jag är underställd forumet och är skyldig att hålla det igång

Ett försök att kicka igång ett gott initiativ!
/ I
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är inte bara sex chattar, utan andra också... Man kan ej fatta att det finns vuxna, som inte har bättre bakom pannbenet.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag blir otroligt besviken på det manliga släktet ibland.
Men, det vi andra kan göra är att kommunicera med tjejerna/kvinnorna på ett respektfullt sätt och bygga energin i forumet på det viset.

Repeterar ett par av mina egna förhållningsregler:
* fokusera på att ge energi istf att bara ta och roffa åt dej. Det finns inget som kåtar upp mej mer, än att bli kåt tillsammans med någon annan.
* ett perspektiv kan vara att forumet är större än mej själv. Jag är underställd forumet och är skyldig att hålla det igång.
Det är energin som vi skjuter in genom våra inlägg och dialoger som håller onanera.se igång. Forumet har ingen egen motor.

Stay hard!
/ Indulgence62
 

LindaEP

Välbekant medlem
Visst har man som tjej på en sex-sida det tufft. Måste ändå säga att tonen här på onanera.se är betydligt trevligare än på många andra sidor. Var tidigare medlem på Darkside men det blev så otrevligt att jag la av trots att kontakten med andra tjejer var givande. Men med 90% killar blev det ohållbart.

Framför allt tycker jag tonen i trådarna här är trevlig. Visst kommer det en del kvinnoförnedrande kommentarer. Men de är få och brukar få mothugg från trevliga gentlemän. Däremot har det kommit otrevliga och påflugna meddelanden i min inkorg. Men det går ju att blocka så det brukar vara ett övergående problem.

Så keep up the good work alla fina killar så stannar vi kvinnor kvar. Bara det att en tråd som denna dyker upp är ett fint betyg på stämmningen här. Har aldrig sett något liknande på andra sexsidor. Kanske några som startats av kvinnor och som snabbt blir nersablade.

Puss och kram till alla fina killar som ger mig glädje och inspiration. Jag är säker på att ni vet vilka jag menar.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Visst har man som tjej på en sex-sida det tufft. Måste ändå säga att tonen här på onanera.se är betydligt trevligare än på många andra sidor. Var tidigare medlem på Darkside men det blev så otrevligt att jag la av trots att kontakten med andra tjejer var givande. Men med 90% killar blev det ohållbart.

Framför allt tycker jag tonen i trådarna här är trevlig. Visst kommer det en del kvinnoförnedrande kommentarer. Men de är få och brukar få mothugg från trevliga gentlemän. Däremot har det kommit otrevliga och påflugna meddelanden i min inkorg. Men det går ju att blocka så det brukar vara ett övergående problem.

Så keep up the good work alla fina killar så stannar vi kvinnor kvar. Bara det att en tråd som denna dyker upp är ett fint betyg på stämmningen här. Har aldrig sett något liknande på andra sexsidor. Kanske några som startats av kvinnor och som snabbt blir nersablade.

Puss och kram till alla fina killar som ger mig glädje och inspiration. Jag är säker på att ni vet vilka jag menar.

Många kände sej kallade, men få var utvalda. ;)
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst har man som tjej på en sex-sida det tufft. Måste ändå säga att tonen här på onanera.se är betydligt trevligare än på många andra sidor. Var tidigare medlem på Darkside men det blev så otrevligt att jag la av trots att kontakten med andra tjejer var givande. Men med 90% killar blev det ohållbart.

Framför allt tycker jag tonen i trådarna här är trevlig. Visst kommer det en del kvinnoförnedrande kommentarer. Men de är få och brukar få mothugg från trevliga gentlemän. Däremot har det kommit otrevliga och påflugna meddelanden i min inkorg. Men det går ju att blocka så det brukar vara ett övergående problem.

Så keep up the good work alla fina killar så stannar vi kvinnor kvar. Bara det att en tråd som denna dyker upp är ett fint betyg på stämmningen här. Har aldrig sett något liknande på andra sexsidor. Kanske några som startats av kvinnor och som snabbt blir nersablade.

Puss och kram till alla fina killar som ger mig glädje och inspiration. Jag är säker på att ni vet vilka jag menar.
Så fint och välformulerat Linda!!!
You rock!!
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker stämningen här är bra och att jag 9/10 gånger blir respekterad av killarna här. Har fått några få lite för påflugna meddelanden, men idioter finns det ju överallt.

Jag har också få öppna upp mer om min sexualitet och faktiskt blivit mer säker på mig själv!
 
Toppen