Hur har vi det med nakenheten

mv

Medlem
Kön
Man
Självfallet! Alltid! Så snart det går an med hänsyn till omgivning och temperatur.[}:)]:cool::cool:
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
Älskar att ströva runt naken, eller med tshirt....

Så skönt att känna snoppen dingla under tshirten, fast klockan 3 på natten dock ;)
såsätt så kan jag gå runt utan rullgardinerna nerdragna :) [^]
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Älskar att ströva runt naken, eller med tshirt....

Så skönt att känna snoppen dingla under tshirten, fast klockan 3 på natten dock ;)
såsätt så kan jag gå runt utan rullgardinerna nerdragna :) [^]
Gillar att gå runt i bara tshirt och boxerkallingar, om grannarna skulle titta in så ser de bara min överkropp ;)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Hur har vi det med nakenheten här?
Om ni har möjlighet, springer ni omkring nakna
och njuter av att slippa ha massa kläder på er?
Jag vet att jag gör det.

Är ju oftast naken i mitt/vårt hem... :)
Skönt att slippa en massa kläder på sig, fast nu när det är lite kallare kan de va skönt med en morgonrock typ (om den hade passat runt magen...) ;)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är naken ganska ofta...sover oftast naken finns undantag, då nån annan sover över mm. städar naken ibland, har haft bara förkläde då jag lagar man, mest för o inte bränna mig men även för att killen gillar det...har ibland bara ett plagg eller 2 på mig då jag går ut upphetsande veta ingen annan vet att det inte finns något under....sedan brukar killen kunna få en hint om det....;)
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag är naken ganska ofta...sover oftast naken finns undantag, då nån annan sover över mm. städar naken ibland, har haft bara förkläde då jag lagar man, mest för o inte bränna mig men även för att killen gillar det...har ibland bara ett plagg eller 2 på mig då jag går ut upphetsande veta ingen annan vet att det inte finns något under....sedan brukar killen kunna få en hint om det....;)

Låter nästan precis som jag - fast minus killen då! Min särbo "E" hon gillar också att vara naken så när hon är på besök är vi båda nakna.
Jag är naken hemma så ofta jag kan och tycker det är skönt utan kläder så fort tillfälle ges. Vid sommartorpet går jag ofta naken när vädret tillåter och skulle någon komma förbi på vandringsleden så bjuder jag på det....plus att det blir lite pirrigt också:oops:
PÅ sommare går jag ofta troslös och ibland med yttrerst korta kjolar som kjan avslöja en hel del...
 

Olle6

Medlem
Kön
Man
Jag går gärna naken så fort tillfälle ges och temperaturen är tillräcklig.

Efter duschen blir det oftast TV-tittande helnäck i soffan med en skön go brasa i öppna spisen.

Sover alltid naken, hemma som borta.

På sommaren blir det så klart nakensolbad i trädgården om vi inte åker till nakenbadstranden. :cool:

Naket är inte bara skönt - det är naturligt också. :)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är naken ganska ofta...sover oftast naken finns undantag, då nån annan sover över mm. städar naken ibland, har haft bara förkläde då jag lagar man, mest för o inte bränna mig men även för att killen gillar det...har ibland bara ett plagg eller 2 på mig då jag går ut upphetsande veta ingen annan vet att det inte finns något under....sedan brukar killen kunna få en hint om det....;)


OBOY, precis sånt som tänder mig, Mmm
 

Roofu

Medlem
Kön
Man
Sover naken och är naken ibland när ja är hemma. På sommaren så blir det några nakenbad(fast på natten, då ingen kan störa sig på det) Gillar den känslan att inte ha något på sig. Man känner sig fri liksom.

Hade jag haft ett sommarställe som ligger mer för sig själv hade ja varit näck där också.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är naken ganska ofta...sover oftast naken finns undantag, då nån annan sover över mm. städar naken ibland, har haft bara förkläde då jag lagar man, mest för o inte bränna mig men även för att killen gillar det...har ibland bara ett plagg eller 2 på mig då jag går ut upphetsande veta ingen annan vet att det inte finns något under....sedan brukar killen kunna få en hint om det....;)


OBOY, precis sånt som tänder mig, Mmm

Kul att höra:)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Sover naken och är naken ibland när ja är hemma. På sommaren så blir det några nakenbad(fast på natten, då ingen kan störa sig på det) Gillar den känslan att inte ha något på sig. Man känner sig fri liksom.

Hade jag haft ett sommarställe som ligger mer för sig själv hade ja varit näck där också.

Just det nakenbadat på sommaren brukar hända men då har jag favör av att jag inte syns så bra på kvällarna :D
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Det är nog tyvärr bara nakenbadet här som gäller. Jag hade gärna varit naken hemma oxå men skulle säkert uppfattas lite konstig av resten i familjen...
Tycker det är helt underbart att vara naken. Jag är föd naturrist. :)
 
Toppen