Hur hetero bi eller homo är du?

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Bara för killar, tjejer svarar i tjejavdelningen!

Kinsey anses vara den första sexualforskaren. Bl.a. utformade han ett test för graden av hetero bi eller homo.
Det är en skala i sex steg där 0 är helt streight och 6 är helt gay. Gör testen och skriv resultatet i tråden, kommentera vad du tänker om resultatet.

själv blev jag en 3a. stämmer nog, men skulle inte kunna bli kär i en kille, bara ha sex med. ;)

Här är länken till testet: https://www.idrlabs.com/kinsey-scale/test.php.
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag blev också en 3:a även om jag själv skulle gissat på en 1:a eller 2:a.
Med män är det ren sex jag attraheras av, medan kvinnor påverkar mitt sinne på ett helt annat sätt...
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag blev en 2:a
Jag skulle nog aldrig kunna ha sex med en av samma kön och aldrig gosa, kramas eller kyssas.
Men jag fantiserar ofta om en kuk att ta på, smaka på och suga av.
Alla mina fantasier fokuserar dock mest på sperma, inte bara kuken i sig.

Jag är nyfiken och sugen på kuk men paradoxalt nog bli jag avtänd på manskroppar, kroppsbehåring, manliga röster och alla andra manliga attribut.
 

60pelle

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Blev en 3a för mig. Men för mig gäller suget efter samma kön, när Hen är klädd i Kvinnokläder.
 
  • Gilla
Reactions: alf

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gjorde testet 2 gånger och fick 2 & 3. Vilket jag tror återspeglar min sexualitet ga ska väl.

Jag är nog bi, men är extra petig gällande killar när det kommer till personlighet. Killar kan ha en härlig kuk men har väldigt osexig personlighet. Väldigt få killar har båda, enligt min erfarenhet.
 
Toppen