hur kan man få större sats?

kim_se

Medlem
Kön
Man
hur får man större sats?

och är det nån som kan stoltsera med en massiv sats på film?

:D

grizzly

Ny medlem
Kön
Kvinna
Satsen består mest av vätska. Så om du skall spruta mycket skall du ha sett till att du fyllt på dina vätskereserver i kroppen.
Sen har sperman även en tendens att smaka som du ätit/druckit. Så vill du att det skall smaka gott för tjejen skall du nog hålla dig från vitlök och sur mjölk dagarna innan... ;)

Goboy

Medlem
Kön
Man
Vänta med att runka på länge. Runka länge. Äta ägg och sådant där har jag hört. :)

preddis

Ny medlem
Kön
Man
Kul ämne jag sparar på mig i 10-12 dagar jobbit ibland men jag sprutar satser som är upp till 4 matskedar sperma, luktar lite speriellt också, kane är det bäst före datum på sperma också

grizzly

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hehe, det vet i katten om det är, men faktikst säger dom att 2-3 dagars gamla simmare är bäst när man ska ha barn...

Men för smaken rekomenderar jag nog dagsgammal och en himla massa annanas eller nått ;)

kim_se

Medlem
Kön
Man
lol... jo för bästa kvalitet så är det som grizzly säger..

jag har 2 riktigt sjuka klipp med killar som kommer hur jäkla mycket som helst.. helt sanslösa.. därför börja jag undra om man själv skulle kunna åstakomma det.. Varje sprut är ju en behaglig upplevelse i sig så nånstans tycker jag att mer sperma = mer njutning (för killar iaf :D)..

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Har hört att de trycker i sig något ämne för att komma så mycket på porrfilmer. Men i mitt fall så skulle rådet vara, runka länge och väl. Det har fungerat bra för mig. Håller på i runt 4 timmar och kommer riktigt rejält då, om man har den tiden förstås.

Toppen