Hur länge har du hållt upp med onani !?

U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Okej! Det finns många "hur-ofta-onanerar-du-per-dag-trådar" här kommer motsatsen!!

Hur lång tid i sträck har du hållt upp med onanin !?

(OBS!! i denna tråden räknar vi dagar och inte minuter :p)
---
Själv har jag hållt upp i hela 22 dagar!!! Ehm... jaa!! Det va inte frivilligt men så blir det ibland.

De va iaf skönt när jag bröt celibatet ^^
 

torkel

Ny medlem
Kön
Man
Det längsta jag haft uppehåll är fyra veckor. Det berodde på att jag av medecinska skäl kapade all förhud. Fatta vad grymt SKÖNT det var att runka när stygnen försvunnit ;D Och vilken känsla sedan! För att inte tala om det coola med att kunna spruta =D Kunde jag inte innan, hade för trång förhud. Det var så coolt att jag började gapskratta för mig själv XD
 

Sarcyn

Medlem
Kön
Man
Originally posted by torkel

Det längsta jag haft uppehåll är fyra veckor. Det berodde på att jag av medecinska skäl kapade all förhud. Fatta vad grymt SKÖNT det var att runka när stygnen försvunnit ;D Och vilken känsla sedan! För att inte tala om det coola med att kunna spruta =D Kunde jag inte innan, hade för trång förhud. Det var så coolt att jag började gapskratta för mig själv XD

Den som väntar på något gott ;)
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Det var nog i nästan 2 mån när det tog slut med mitt ex. Jag var ganska nere då, fast det var jag som gjorde slut så tanken på sex eller onanera fanns inte då!
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
10 dagar, när jag hade lunginflammation...kunde knappt röra mig utan att hosta...annars är det nog inte mer än ett par dagar...
 

jasso1

Ny medlem
Kön
Man
2 veckor när jag körde kråck med mopeden så hamnade jag i
på sjukhus där var det lite svårt att runka när det låg en annan unge och en gammal tant där dessytom hade jag en olidlig huvudvärk
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Prick en/1 månad. Jag slog vad med mig själv att jag kunde klara av en månad utan att runka. Vadslagningen gjorde på fyllan och några polare skrev ett "kontrakt" på baksidan på ett kvitto att om jag inte höll mig så skulle jag vara tvungen att dricka satsen till runket som avbröt kontraktet. Dum fyllelek som jag tog upp som utmaning i självdisciplin. Och jag fixade det, fast det var bra svårt ibland.

Annars har jag ganska ofta uppehåll på 5-14 dagar mellan självtillfredställande. Medan ibland så är det rena rama runk-VM dagarna i ända. Skumt det där.
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
:D
Kul läsning Sembieda! Uppehåll? Finns det sånt?

Har nog som mest klarat av en månad i sträck, men det va länge sen... Flera år sen måste det va.
Nu har man fått upp trycket i systemet så nu går det inte att stanna av...
Räknar mer i timmar än dagar på uppehållen nu...:p
 
C

Cocafreaken (under 18 år)

Gäst
10 år, haha "föddes tills jag började"., Nämen, efter en vecka fick jag panik :)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
2 veckor. Det var ett självtest.
Det var de värsta 2 veckorna! Men uj uj vad skönt jag kom när jag väl runkade!
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Prick en/1 månad. Jag slog vad med mig själv att jag kunde klara av en månad utan att runka. Vadslagningen gjorde på fyllan och några polare skrev ett "kontrakt" på baksidan på ett kvitto att om jag inte höll mig så skulle jag vara tvungen att dricka satsen till runket som avbröt kontraktet. Dum fyllelek som jag tog upp som utmaning i självdisciplin. Och jag fixade det, fast det var bra svårt ibland.

Annars har jag ganska ofta uppehåll på 5-14 dagar mellan självtillfredställande. Medan ibland så är det rena rama runk-VM dagarna i ända. Skumt det där.

Vad fick du som belöning av dig själv för att du klarade det? :p
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
10 dagar när jag opererade bort förhuden [B)] Fick mega stånd några gånger emellan så stygnen sprack :eek:[/size=3]
 
Toppen