Hur länge har ni förspel

hiohoj

Ny medlem
Kön
Kvinna
Som du själv säger, ganska svårt att ge ngn exakt tid på förspel. Men vi brukar kanske slicka, suga och smeka c, 20min ibland längre. ;)
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Förspel?;)

Ibland onanera varandra när vi tittar på porr-film,sedan oralsex,penetrering.
tja,35min.

Eller börja små smeka varandra på morgonen sedan hålla på att (retas)
hela dagen ,resultat ett mycket intensivt knull på kvällen.

Eller har min fru lekt med stavarna och jag direkt tänder pang på ,0min.

Annars har vi gått och lagt oss på kvällen, ja små pussas och kolla läget
visar det positivt så massageolja,oralsex,stavar div ställningar ca:50min
 

ollonborren

Ny medlem
Kön
Man
Det är det allra bästa! Har precis träffat en tjej som gillar kel o smek lika mycket som jag. hon behöver inte ens få kuk, utan hon är nöjd med att jag slickat och pullat henne tills det gått för henne många gånger. Före henne tyckte jag inte ens om att slicka fitta, men med den reaktion jag fick, så har jag börjat gilla det..
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Det är det allra bästa! Har precis träffat en tjej som gillar kel o smek lika mycket som jag. hon behöver inte ens få kuk, utan hon är nöjd med att jag slickat och pullat henne tills det gått för henne många gånger. Före henne tyckte jag inte ens om att slicka fitta, men med den reaktion jag fick, så har jag börjat gilla det..

Psst, tillslut är man beroende, det finns inget härligare än att borra in nyllet i en nyansad/tvättad fitta eller tillslut behöver den inte ens vara tvättad.;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det är det allra bästa! Har precis träffat en tjej som gillar kel o smek lika mycket som jag. hon behöver inte ens få kuk, utan hon är nöjd med att jag slickat och pullat henne tills det gått för henne många gånger. Före henne tyckte jag inte ens om att slicka fitta, men med den reaktion jag fick, så har jag börjat gilla det..

Psst, tillslut är man beroende, det finns inget härligare än att borra in nyllet i en nyansad/tvättad fitta eller tillslut behöver den inte ens vara tvättad.;)
nykissad...

förspel? det beror på hur mycket tid man har på sig.. 2-30min.
 
G

Guest

Gäst
Förspelet brukar pågå i flera timmar.. Genom kyssar och lite antydningar på vad som kommer. ..;) Oralsex och att bli pullad räknar jag till sex och är inget förspel... :love:
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Förspel allt mellan 20 min och 4-5 timmar.

Kan man räkna erotiska telefonsamtal och telefonsex till förspel, Jenni? Jag tänkte på aspekten att man då stimulerar sitt eget kön.

Jag gillar din tanke om att inte räkna oralsex och pullning till förspel. Du låter avancerad. ;)
 
G

Guest

Gäst
Gustav- ja det hade jag nog räknat som ett förspel..:love: Jag är inte avancerad men jag menar att när man börjat med oralsex och annat utan att bli penetrerad så har akten börjat enl mig... :oops:
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Så förspel är allt utom beröring och smekande av könsorganen? Och bröst? Hur är xdet med stjärten?
 
G

Guest

Gäst
Gustav- :D jag vet inte.. I baken är vi aldrig så jag vet inte... Vi har väl olika definationer...
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Ok, jag håller med om att utan kläder kan det vara svårt att inte glida över i akten. Jag tycker att det kan vara skönt att försöka låta bli att gå över i akten, vara nära gränsen, dra ut på det.
 
G

Guest

Gäst
Nej det hade jag inte klarat. Jag är för snabb... Vill Knulla direkt och kommer fort... :oops:
 
G

Guest

Gäst
Jo kan retas en hel dag men orkar inte hålla på med oralsex o dyl länge utan vill bli knullad direkt... :oops:
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
OK. Knullad direkt tills du och mannen kommer och that´s it? Eller knulla en stund, sedan återgå till sugande/slickande/smekande och kanske lite annat och så tillbaka till knullande, hårda tag, osv? Länge?
 
Toppen