Hur länge onanerar ni kvinnor?

smannen3

Ny medlem
Kön
Man
Har undrat över hur länge tjejer leker med sig själva som längst.

Finns det någon som kör i flera timmar eller vill ni ha det gjort så snabbt som möjligt?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har undrat över hur länge tjejer leker med sig själva som längst.

Finns det någon som kör i flera timmar eller vill ni ha det gjort så snabbt som möjligt?

Det är helt olika, ibland kan jag komma efter ca en kvart, andra gånger kanske efter en timme.
 

_1wet1_

Ny medlem
Kön
Kvinna
Beror helt på vilket humör jag är på och hur mycket tid jag har. Ibland vill jag bara lätta på kåtheten och kan komma efter en halv minut och ibland kanske jag ligger i sängen på kvällen, tittar på porr och retar mig själv, får flera orgasmer och kan då hålla på i upp till två timmar.
 

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har undrat över hur länge tjejer leker med sig själva som längst.

Finns det någon som kör i flera timmar eller vill ni ha det gjort så snabbt som möjligt?

åh de går nog rätt snabbt 10- 15 min beror på vilket humör och kåt man är ibland längre ;)
 

encephalon

Medlem
Kön
Man
Tycker det känns spännande att du har dålig självkontroll. Skulle älska att vara med om någon som släpper alla hämningar....
 

stonehead

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
lite olika ibland vill man bara få det överstökat och ibland så ligger man o pillar o grejjar flera timmar bara för att njuta och dra ut på det hela så att säga. kommer ihåg 1 rolig grej för nåt år sen jag o killen skulle på nå fest och jag gick in i duschen va redan små horny innan och låter duschstrålen falla ner till venusberget och killen ropar utanför skynda börjar bli bråttom nu. ja ja jag (kommer snart) svarar jag ha ha ha.. i taxin hem berättar jag storyn och vilken underbar tid vi hade tillsammans men det är 1 annan story kanske berättar senare vem vet ha de gott allihopa
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Det är olika, vissa gånger är det avklarat på 15 minuter, andra håller jag på i 1,5-2 timmar. Vill helst komma minst 3 gånger
 

Springan

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
En snabbis på morgonen kan vara avklarad på några minuter. Andra gånger kan jag medvetet börja smeka och därefter hålla uppe i flera timmar, bara för att till slut inte klara av att vänta längre på att få ge mig själv den orgasm jag längtat efter. Då är orgasmen som skönast - när man är självförsörjande på glidmedel ;)
 
F

Flunken

Gäst
En snabbis på morgonen kan vara avklarad på några minuter. Andra gånger kan jag medvetet börja smeka och därefter hålla uppe i flera timmar, bara för att till slut inte klara av att vänta längre på att få ge mig själv den orgasm jag längtat efter. Då är orgasmen som skönast - när man är självförsörjande på glidmedel ;)
Låter så fruktansvärt sexigt när du beskriver der så... Skulle närsomhelst vilja slicka och suga dina safter.... Mmmm
 

LindaEP

Välbekant medlem
Beror på så mycket. Ibland är det avklarat på 10 - 15 minuter. Ibland när jag vill njuta länge och tittar på porr eller läser erotiska novellet kan jag hålla på i timmar om jag har ordentligt med ensamtid och är avslappnad. Sen finns alla varianter där emellan.

När jag känner för flera orgasmer tar det naturligtvis längre tid. Det allra vanligaste är nog att jag tar en dryg timme på mig och då hinner med tre orgasmer innan jag är nöjd.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Som tidigare sagts, beror på. Ibland är det bara skönt att "komma lite" och då är det under fem minuter, dom orgasmerna är inte särskilt tillfredsställande utan mer som uppvärmning och mysiga.
När jag leker på second life kan jag hålla på i timmar och få flera kraftiga orgasmer med alla möjliga leksaker.
 
Toppen