Hur länge onanerar ni?

leo74

Ny medlem
Kön
Man
Tjena!
Rätt ny på det här forumet så jag tänkte säga Hej med en svår fråga.

Hur länge/mycket kan man onanera innan det klassas som sjukt?

kan själv leka med mig själv i ca 4-5 timmar i sträck ibland och det är ju lite så man skäms efteråt...
Men det är ju så jäkla skönt...

Nå vad säger ni? ska jag skämmas...
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tycker inte att det finns någon gräns för det, det är bara att onanera på tycker jag.
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
är det sjukt med sex eller onani ??? kan jag inte tänka mej 30+ har hållit på dagligen sen jag var 10-12

live to ride!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Varken sex eller onani är skadlig förutom att du kan få valkar i händerna, det smörjer du bort på en vecka med nivea 3ggr om dagen.. :D take care


___________
Stay hard!
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Hej där. Jag Är ny på forumet själv, så det är väll lika bra att göra sig hörd.
Måste mog hålla med ovanstående. Tycker inte att det finns någon sjuklig gräns för onani. Den går åt minstånde inte vid 4-5 timmar. Man har ju erfarat att finalen blir bättre ju längre man kör.

Så vart jag än i värden vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

MariaAn

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag gör det faktiskt ganska sällan, när jag gör det blir det bara ett par minuter.. kan inte riktigt få till det med mig själv, jag blir liksom inte riktigt blöt:(..
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Har haft liknande problem då och då, fast att den är för trött för att resa sig. Det gäller många gånger att finna något man verkligen tänder på.

Så vart jag än i värden vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ta det lugnt bara, ingen press. Luste kommer tillbaka snart.
Läs lite erotisk litteratur,noveller, kolla bilder, slappna
smek er själv helt oprentasiöst.

Sov ut, stäng datorn å telefoner... Relaxa å låt lugnet komma tillbaka.





Smisk! känslan som sitter i
 

leo74

Ny medlem
Kön
Man
Känns som att det bara är att runka på då :)

Det där med att känna lust är svårt ibland.Svårt att ge råd när man inte känner nån.
Men för mig kan det ofta bero på hur sexig jag känner mig. Mitt i vintern med vinterisoleringen runt magen och alla stora kläder är det svårt att känna sig sexig. Men nu när solen visar sig igen och långkallingarna är borta så känner jag mig vrålkåt igen...


Du kanske kunde prova att klä dig lite sexigare? Testa och känn efter.
 

batman

Medlem
Kön
Man
Ronker ofte noen timer mens jeg sjekker ut free sites/celeb sites og forum på internett. Noen morgener en rask ronk før jobben, kan vare en halv times tid.
 
Toppen