Hur länge växer kuken? Mått olika åldrar!

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Tills man är 17 år även om det kan variera har ja hört, min växer inte mer nu iaf ;)

Mina mått vid olika åldrar:

12år 13 cm :love:
13år 14cm [:cool:]
14år 15 cm [:eek:)]
15år 17cm [}:)]
16år 19 cm [:0]
17år 20cm :p
18år 21cm [^][^][^]

Kommer ni ihår era mått?
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Tills man är 17 år även om det kan variera har ja hört, min växer inte mer nu iaf ;)

Mina mått vid olika åldrar:

12år 13 cm :love:
13år 14cm [:cool:]
14år 15 cm [:eek:)]
15år 17cm [}:)]
16år 19 cm [:0]
17år 20cm :p
18år 21cm [^][^][^]

Kommer ni ihår era mått?

Det var något jag aldrig hört innan någon som mätt sin kuk i olika åldrar
och kommer ihåg det , häfftigt måste jag säga.
Har mätt en gång tidigare då var kuken 15cm idag är den 19cm.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Kroppen avstannar vid 24-26års ålder då har man nått fullängd, antar att det gäller hela kroppen.
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Lärde mig under utbildning att kuken växer tills man har hår i ljumskarna. En pediatriker; barnläkare som lärde oss det.
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Well, när kuken i början växer så får ju killar hår runt kuken och tydligen fortsätter kuken att växa tills det också börjar växa hår i ljumskarna. Eller du vet inte var ljumskarna är på kroppen..?

Well 2, insidav av låren, längst uppe vid pungen..

Nu då..?? :)
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Well, när kuken i början växer så får ju killar hår runt kuken och tydligen fortsätter kuken att växa tills det också börjar växa hår i ljumskarna. Eller du vet inte var ljumskarna är på kroppen..?

Well 2, insidav av låren, längst uppe vid pungen..

Nu då..?? :)

HAHA

lol

:D
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Hmm.. Tror min slutade växa då jag var 14-15 faktiskt.. Jag mognade jävligt fort och utvecklades långt före klasskamraterna.
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Min slutade växa vid 15-17:årsåldern, håret kring mina ljumskarna kom först vid 23-24:årsåldern. Och andra sidan har jag inte mätit mig sen jag var 19 år. Men det känns/verkar inte som om den har växt något sedan dess.
 
Kön
Man
Innan jag fattade att man skulle mäta ifrån blygdbenet, på ovansidan, så tror jag att jag mätte från sidan på nåt sätt [|)] så det är svårt att veta
jag vet att en killes balle växer rätt fort i puberteten, men att den sakta fortsätter att växa några år till, vid 18 - 19 år är det nog klart.
Sen om man använder ballen regelbundet å nöter å drar i den så tror jag nog att det utvecklas något genom åren :D
En balle som aldrig används tror jag nästan kryper å gömmer sig :D:D
 

toyboy

Ny medlem
Kön
Man
min hade vuxit färdigt när jag mätte första gången, så jag missade hela "den växer"-grejen (snyft)
 
G

Guest

Gäst
Minns bara att när jag var 14 var den 12 centimeter och nu när man e 20 år växer den inte mer är nöjd med mina 20 centimeter :oops:
 

jah

Ny medlem
Kön
Man
hmm få se d här e typ va ja minns iaf
:p
13 år - 13 cm
14 år - 16 cm
18 år - 22 cm
 
Toppen