hur länge var de sen du ....

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Alldeles för länge sen. Måste vara en månad eller så... Usch! Men fråga igen imorgon. Då kanske det blir ändring. :p:)

jasså...vad händer då??;):p:p:p

Skulle du bra gärna vilja veta... ;)

jag vet;):p:p:p:p:p:p:love:

Ojdå! :oops: Vem har skvallrat? ;) Hoppas din helg var lika skön som min. För den var helt underbar. Svävar på moln just nu... :)

en liten ängel viskade i mitt öra.

Jag hade en underbar helg jag med...har inte landat än;)
men vet du nu när man fått kroppskontakt så vill man ha mer..;) längtar :p
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
en liten ängel viskade i mitt öra.

Jag hade en underbar helg jag med...har inte landat än;)
men vet du nu när man fått kroppskontakt så vill man ha mer..;) längtar :p

Skönt att höra att jag inte är ensam om att ha fått en tidig julklapp detta året. :) Jag håller tummarna för att vi båda får uppleva en repris av helgens syndiga händelser inom en inte så alltför avlägsen framtid. :cool:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
en liten ängel viskade i mitt öra.

Jag hade en underbar helg jag med...har inte landat än;)
men vet du nu när man fått kroppskontakt så vill man ha mer..;) längtar :p

Skönt att höra att jag inte är ensam om att ha fått en tidig julklapp detta året. :) Jag håller tummarna för att vi båda får uppleva en repris av helgens syndiga händelser inom en inte så alltför avlägsen framtid. :cool:

Jag kan bara berätta att i en domstolsförhandling så skulle er kommunikation ses som ett bevis för att ni har haft den underbara helgen - tillsammans;):cool::love::love::love:
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jag kan bara berätta att i en domstolsförhandling så skulle er kommunikation ses som ett bevis för att ni har haft den underbara helgen - tillsammans;):cool::love::love::love:

Men älskade Snäckan! Inte behöver du väl skämmas över mig och skylla på stackars Skeda!? [:0] Jag som trodde vi hade nåt på gång... ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag kan bara berätta att i en domstolsförhandling så skulle er kommunikation ses som ett bevis för att ni har haft den underbara helgen - tillsammans;):cool::love::love::love:

Men älskade Snäckan! Inte behöver du väl skämmas över mig och skylla på stackars Skeda!? [:0] Jag som trodde vi hade nåt på gång... ;)

Jag skäms aldrig över andra - har fullt upp med att skämmas över mina egna tillkortakommanden...

Däremot kan jag säga att om det är någon som är en stackare här - så inte är det skeda[}:)][}:)][}:)]
 
Toppen