Hur länge?

V

Vanton

Gäst
Som sagt hur länge brukar ni grabbar runka? sj kör jag oftast i en kvart eller nått;):)
 
Ö

örn - vill inte vara med

Gäst
runkar lite olika länge ungefär 15-20 min ibland ännu längre upp till 1 timme lång runk:)
 

visakuken

Ny medlem
Kön
Man
Hej hej, här kommer mitt första inlägg på detta underbara forum. Hur kan jag ha lyckats med att missa denna oas för onanister!? :D

För mig så beror det på, om jag har extern stimulans, typ kollar på en porffilm eller sexiga bilder så kan det gå ganska snabbt, ett par minuter kanske om jag är riktigt snabb eller har bråttom. Runkar jag helt från minnet, vilket oftast ger de bästa utlösningarna och skönaste stunderna, så kan det ta 45-60 minuter.
 

jagrunkar

Aktiv medlem
Kön
Man
det är skönare att runka länge, men ibland vill man bara runka av och spruta riktigt snabbt, eftersom man är så jävla kåt..
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
jag runkar oftast 10-20 min åt gången men ibland också runt 5 minuter, beror helt på hur kåt man är och hur mycket tid man har. Men det finns inge bättre än när man har mycket tid och kan börja med att gå in i duchen, sedan gå upp till sängen ta fram alla leksaker och börja runka och samtidigt köra t.ex. en dildo in i röven... Mmmm härligt
 

Mankan

Medlem
Kön
Man
Det varierar,

Oftast 10-20 minuter.

Runka är såå skönt...:D:cool::D

Ska nog ta en runka nu.......mmm
 
G

Guest

Gäst
Nu när man har slutat gymnasiet och inte har något sommarjobb kan man sitta och skriva sexnoveller länge, länge. Vilket jag anser som en sorts onani, eftersom det tillfredsställer, och det gör spruten så mycket bättre när man har suttit och skrivit och läst noveller i tre-fyra timmar.
Därför är det precis vad jag gör, så man kan ju säga att jag runkar i ett par timmar, men om det blir på dagen så blir det oftast kortare, ungefär tio minuter-en kvar.
 

användarnamn

Ny medlem
Kön
Man
Varierar med teknik. En snabbis kan ta några minuter, annars kan jag hålla på i en timme eller två. Det är härligt :).
 

Kontact

Ny medlem
Kön
Man
Brukar oftast bli runt en timme eller så, fast om man står i duschen och inte vill ta slut på allt varmvattnen kan det gå på 10 min.
 
G

Guest

Gäst
Blir oftast runt en timme :p men har man bråttom är det klart man kan fixa det på 5 min ;)
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Brukar oftast runka länge...typ 1-2 timmar, det är det skönaste tycker jag.
Fast vill man går det ju att tömma ut på ett par minuter.... ;)
 
Toppen